نماد آخرین خبر

زبرجد: مس باید با تصمیم درست به لیگ برتر برگردد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
زبرجد: مس باید با تصمیم درست به لیگ برتر برگردد

ورزش 3/بازیکن تاثیرگذار مس کرمان قصد دارد فصل آتی را در لیگ برتر کار‌ را دنبال کند.
خشایار زبرجد بازیکن تکنیکی و گیلانی تیم مس کرمان در این فصل توانست شرایط آماری خوبی را از حیث گل و پاس گل در جمع نارنجی‌پوشان  به پایان برساند.
با این حال عملکرد این بازیکن باعث شده تا اکنون با پیشنهادی از سوی تیم‌های لیگ برتری نیز مواجه باشد. خشایار زبرجد در خصوص فصلی که با مس کرمان به پایان رساند گفت: تیمی که از لیگ برتر سقوط کرده بود و با حواشی زیادی همراه بود. با این حال علیرغم تمامی موانعی که بر سر راه ما بود، تلاش داشتیم که بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.
وی ادامه داد: انتظار از مس کرمان زیاد است. آنها سابقه سال‌ها حضور در لیگ برتر و همچنین آسیا را دارند. انتظار می‌رفت شرایط بهتری مهیا شود و بتوانیم انتظار هواداران را برآورده کنیم. شرمنده هواداران عزیز کرمانی شدیم اما برای آنها بهترین آرزو را دارم و امیدوارم بتوانند فصل آینده یکی از تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر باشند.
زبرجد درباره عملکرد خودش گفت: عملکرد هر بازیکنی بستگی به شرایط کلی تیم دارد. با این حال از هیچ لحظه‌ای برای موفقیت تیم کوتاهی نکردم و وجدانم از این لحاظ آسوده است. خوشحالم که آنها نیز این موضوع را درک کردند و از پیام‌های پرمهر آنها ممنونم و همیشه قدردان آن خواهم بود.
وی ادامه داد: فعلا برنامه‌ای برای فصل آینده ندارم. پیشنهاداتی به دست من و همچنین مدیربرنامه‌ام رسیده. دوست دارم به لیگ برتر برگردم و امیدوارم بتوانم تصمیمی مناسب بگیرم که برای آینده فوتبالی‌ام خوب باشد .

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره