نماد آخرین خبر

شوچنکو: ایتالیا در سطح خودش بازی نکرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شوچنکو: ایتالیا در سطح خودش بازی نکرد

ورزش 3/آندری شوچنکو، رئیس فدراسیون فوتبال اوکراین، می‌گوید ایتالیا در حد و اندازه خودش ظاهر نشد و انتظار بیشتری از این تیم در یورو داشت.
تیم ملی فوتبال ایتالیا به عنوان مدافع قهرمانی پا به رقابت‌های یورو 2024 گذاشت اما خیلی زود از مسابقات کنار رفت.
شاگردان لوچانو اسپالتی در دور گروهی پس از برتری مقابل آلبانی برابر اسپانیا شکست خوردند و در آخرین بازی دور گروهی هم مقابل کرواسی به تساوی رسیدند. ایتالیا در مرحله یک هشتم نهایی اما مقابل سوئیس 2-0 شکست خورد و از صعود به دور بعدی بازماند.
آندری شوچنکو، رئیس فدراسیون فوتبال اوکراین در مصاحبه‌ای با کوریره دلا سرا در مورد ایتالیا و وضعیت کلی فوتبال این کشور صحبت کرد.

او درباره قهرمانی اوکراین در رقابت‌های زیر 19 ساله‌های اروپا و همچنین کسب سهمیه المپیک گفت: "نسل خوبی وجود دارد و خانواده‌های زیادی از اوکراین مهاجرت کرده‌اند. بچه‌ها در آلمان یا ایتالیا بزرگ شده‌اند، مهاجم مرکزی تیم زیر 19 ساله‌های ما برای امپولی بازی می‌کند. دو نفر دیگر در بایرن و بقیه در انگلیس هستند."

آیا اهالی فوتبال به شما کمک می‌کنند؟
بله، افراد زیادی از ما حمایت می‌کنند. آلمان، فرانسه، انگلیس، لهستان، نروژ، رومانی به ما کمک زیادی می‌کنند. لیست بسیار طولانی است. و البته ایتالیا هم هست. گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، یک قرارداد همکاری برای میزبانی از فوتبالیست‌های جوان اوکراینی از شهرهای آسیب دیده امضا کرده است. همچنین مربیان جوان ما می توانند برای دوره‌های آموزشی به کوورچانو بیایند.
نظرت در مورد حذف ایتالیا از یورو چیست؟
انتظار چیز بیشتری داشتم، زیرا شما سیستم، قهرمانی و بازیکنان مهمی دارید. ایتالیا در سطح خودش بازی نکرد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید