نماد آخرین خبر

از اول مشخص بود امباپه با بقیه فرق می‌کند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
از اول مشخص بود امباپه با بقیه فرق می‌کند

ورزش 3/پرتغال که در مرحله یک هشتم نهایی به سختی از سد اسلوونی گذشت، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف فرانسه خواهد رفت. این دو تیم پیش از این در فینال یورو 2016 به مصاف هم رفتند. جایی که در نهایت پرتغال توانست فرانسه را شکست دهد و قهرمان شود. حالا پس از هشت سال، این دو تیم مجددا به مصاف هم خواهند رفت.
سیلوا در رابطه با عملکرد تیم ملی پرتغال گفت: «با تمام وجودم تلاش می‌کنم و به شما اطمینان می‌دهم که به این کار ادامه خواهم داد. می‌دانم که می‌توانم پیشرفت کنم، اما فکر نمی‌کنم عملکرد ضعیفی داشته‌ایم.»
ستاره پرتغالی در ادامه به سختی‌های مرحله حذفی اشاره کرد: «این مرحله حذفی یورو است و تیم‌ها بسیار سازماندهی شده‌اند. آن‌ها با دفاع بسته و پنج یا شش نفر در خط دفاع بازی می‌کنند و می‌خواهند همه بازیکنان پشت توپ باشند. گاهی اوقات، ایجاد موقعیت‌های فراوان دشوار است.»
سیلوا با اشاره به پیروزی در ضربات پنالتی مقابل اسلوونی گفت: «احساس آرامش و خوشحالی کردیم. رفتن به ضربات پنالتی و بازی به آن شکل کار آسانی نیست. احساس می‌کردیم که سزاوار صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی هستیم. یک قهرمان به عنوان بهترین بازیکن زمین داشتیم – دیوگو کاستا – و برای رویارویی با فرانسه با جدیت تمرین می‌کنیم.»
هافبک پرتغال درباره‌ی کیلیان امباپه، ستاره فرانسه، اظهار داشت: «کیلیان بازیکن فوق‌العاده‌ای است. او در 16 سالگی در موناکو با ما کارش را شروع کرد و بعد از یک هفته به ژوائو موتینیو نگاه می‌کردم و می‌گفتم 'این بچه کیست؟' او از بقیه جدا بود. در آخرین فصل حضورم در موناکو، او گل‌های زیادی به ثمر رساند و در لیگ قهرمانان درخشید. خوشحالم که او توانسته حرفه درخشانی داشته باشد و برای او بهترین‌ها را در ادامه مسیر آرزو می‌کنم – البته به جز بازی فردا.»

سیلوا درباره‌ی لقب "مظلوم" برای پرتغال گفت: «فکر نمی‌کنم تیمی در این مرحله از رقابت‌ها لقب مظلوم داشته باشد. این دو تیم ملی بازیکنان شگفت‌انگیز و ترکیب‌هایی قدرتمند دارند و هر بازیکنی می‌تواند بازی‌ساز باشد. آن‌ها سبک بازی خاص خود را دارند و به حق خواهان قهرمانی در یورو هستند، بنابراین فکر نمی‌کنم هیچ تیمی از پیش برنده باشد.»
هافبک پرتغال با انگیزه بالا گفت: «بسیار انگیزه‌ دارم. این فرصتی عالی برای نزدیک‌تر شدن به هدف اصلی‌مان، یعنی بازگرداندن جام به خانه است.»
سیلوا در پایان درباره‌ی سبک بازی فرانسه گفت: «نمی‌دانم فرانسه چگونه بازی خواهد کرد. با نگاهی به بازیکنانی که دارند، فکر نمی‌کنم آن‌ها برای دفاع صرف با یازده بازیکن پشت توپ در طول 90 دقیقه آماده شوند، بنابراین ممکن است فضای بیشتری برای تیم ما وجود داشته باشد.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره