نماد آخرین خبر

برنامه نوری شاهین برای قهرمانی دورتموند؛ با این دو خرید!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
برنامه نوری شاهین برای قهرمانی دورتموند؛ با این دو خرید!

ورزش 3/نوری شاهین، سرمربی جدید بوروسیا دورتموند، تعطیلات آخر هفته را در کنار خانواده‌اش در ترکیه گذراند. اما ذهن او مدام در حال برنامه‌ریزی برای متحول کردن زنبورهاست.
اهداف او و مدیران باشگاه یکی است: بزرگ فکر کردن!
این پیام به وضوح به بازیکنانی که در این تابستان به دورتموند پیوستند نیز منتقل شده است. در مذاکرات با سرهو گیراسی و والدمار آنتون به طور شفاف به آنها گفته شد که برای حفظ وضعیت موجود به دورتموند نخواهند آمد.
پیام واضح: دورتموند برای قهرمانی بازی می‌کند! و با تمام قدرت قصد دارد در سال‌های آینده به دنبال عنوان قهرمانی بوندسلیگا باشد.
صحبت‌های اخیر در مورد انتقال آنتون، مدافع میانی، به باشگاه بوروسیا دورتموند با استقبال قاطع او روبرو شده است. او که پیش از این سابقه حضور در تیم‌های هانوفر و اشتوتگارت را دارد، اکنون به دنبال چالش‌های بزرگ‌تر است.
آنتون با استفاده از بند آزادسازی 22.5 میلیون یورویی قراردادش، احتمالا راهی دورتموند می‌شود و انتظار می‌رود در فصل آینده به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تحت هدایت شاهین تبدیل شود. در جریان مذاکرات با او، مقامات باشگاه دورتموند قول نقش‌آفرینی محوری و رهبری تیم را به آنتون داده‌اند.

گیراسی با سابقه 28 گل در 28 بازی لیگ نیز به احتمال زیاد، به جمع زرد پوشان اضافه می‌شود. او در دوران حرفه‌ای خود تا کنون فقط یک جام کسب کرده که آن هم قهرمانی دسته دوم با اف‌سی کلن در سال 2019 بوده است.
در مذاکرات با بازیکنان جدید، بوروسیا دورتموند یک عملکرد تیمی فوق العاده ارائه داد. سباستین کل، مدیر ورزشی و همچنین مدیر عامل باشگاه، هر دو با بازیکنان مورد نظر صحبت کردند. علاوه بر تشریح اهداف ورزشی، آنها بزرگترین نقطه قوت دورتموند را نیز برجسته کردند: جوّ حماسی و پرشور ورزشگاه.
کل و همکارانش برای جذب بازیکنان جوان، اغلب ویدیوهایی از بازی‌های خانگی را به آنها نشان می‌دهند. اما در مورد آنتون و گیراسی نیازی به این کار نبود. هر دو بازیکن پیش از این به عنوان حریف در دورتموند بازی کرده بودند و به خوبی از جو استثنایی این ورزشگاه آگاه بودند. این موضوع نیز یکی از فاکتورهای کلیدی در تصمیم آنها برای پیوستن به بوروسیا بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره