نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

اسبقیان: پاداش وزارت ورزش برای مدال‌آوران المپیکی ریالی است

منبع
فارس
بروزرسانی
اسبقیان: پاداش وزارت ورزش برای مدال‌آوران المپیکی ریالی است

فارس/ معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: پاداش این وزارت‌خانه برای مدال‌آوران المپیک ۲۰۲۴ پاریس، ریالی است.
شروین اسبقیان در حاشیه حضور در ورزشگاه شیرودی برای انتخابات دور دوم ریاست جمهوری، اظهار داشت: مقام عالی وزارت از همان ساعات ابتدایی پای صندوق‌های اخذ رأی آمدند. جامعه ورزش هم به تکلیف الهی خود براساس منویات مقام معظم رهبری عمل کردند. اهالی ورزش همواره پای کار بوده است و امروز همگام با سایر اقشار ملت قهرمان و ولایت‌مدار ایران عزیز اسلامی، پای صندوق‌های رای حاضر شدند. امروز شور و شعف خاصی دیدیم و همه اعضای تیم‌های ملی مختلف ورزشی حضور یافتند که برای ایران عزیز اسلامی باعث افتخار است.وی درمورد اینکه این حضور پرشور و گسترده چه پیامی دارد، گفت: این حضور گسترده نشان‌دهنده اتحاد و انسجام ملی است. ملت قهرمان ایران پای آرمان‌های امام، انقلاب، نظام و رهبری ایستاده و خواهند ایستاد.معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش درمورد مهم‌ترین خواسته جامعه ورزش از رئیس جمهور منتخب، گفت: در دولت‌ رئیس جمهور شهید ما، کارهای خیلی خوبی در حوزه ورزش انجام شد. آغاز فرآیند ورزشگاه بزرگ تهران، واگذاری استقلال و پرسپولیس پس از ۳۰ سال معطلی، پرداخت همه پاداش‌های قهرمانان، ۳ بار حضور رئیس جمهور شهید، انقلابی و خستگی‌ناپذیر در مراسم تکریم و تجلیل از قهرمانان، حضور رئیس جمهور برای اولین بار در طول تاریخ ریاست جمهوری در وزارت ورزش و جوانان و تصویب سند آمایش سرزمینی ورزش کشور و برنامه ملی پیشرفت ورزش که رشد و توسعه ورزش کشور را تعیین تکلیف می‌کند، رهاوردهای بسیار خوبی بود.
اسبقیان گفت: موضوع افزایش حقوق قهرمانان و پیشکسوتان در صندوق حمایت از قهرمانان و ورزشکاران و اساسنامه صندوق حمایت ترمیم شد. اینها کارهای ارزشمندی بود که در این دوره انجام شد. به ویژه برنامه‌ریزی برای اتمام ۳۴۲۸ پروژه ورزشی در این دوره با دستور رئیس جمهور انقلابی، جزء کارهای ارزشمندی بود که در کلکسیون افتخارات ورزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی به یادگار می‌ماند.وی درمورد اینکه آیا میزان پاداش قهرمانان و مدال آوران المپیکی مشخص شده است، توضیح داد: ان‌شاءالله در روزهای آتی قطعا مشخص خواهد شد. قرار است جلسه‌ای با حضور روسای کمیته‌های المپیک و پارالمپیک و مقام عالی وزارت ورزش برگزار شود و پاداش را مشخص کنیم. پاداشی که وزارت ورزش می‌دهد مطابق امتیاز و ریالی است.معاون وزارت ورزش در پاسخ به این سوال که آیا مشکل خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس حل شد، عنوان کرد: بله. مشکل خاصی نداشت. براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده می‌تواند در ایران حضور پیدا کند و در خدمت پرسپولیس باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره