نماد آخرین خبر

کره در بهترین لیگ جهان صاحب نماینده شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کره در بهترین لیگ جهان صاحب نماینده شد!

ورزش 3/وو جین لی، ستاره نوظهور والیبال کره جنوبی به سری‌آ ایتالیا پیوست.در سال‌های اخیر، والیبال کره جنوبی دچار افت شدیدی شده و از جمع مدعیان آسیا فاصله گرفته است. اما کره‌ای‌ها با برنامه‌ریزی دقیق به دنبال بازگشت به سطح اول آسیا هستند. یکی از اقدامات آنها پرورش استعدادهای جوان است و وو جین لی، دریافت کننده قدرتی ۱۹ ساله، نمونه بارز این تلاش‌هاست.
باشگاه مونزا به تازگی اعلام کرد که با وو جین لی قرارداد بسته و او فصل آینده در بهترین لیگ والیبال دنیا بازی خواهد کرد. این انتقال نشان از عزم کره جنوبی برای بازگشت به جمع قدرت‌های والیبال آسیا دارد. با این روند، احتمالاً شاهد خواهیم بود که کره جنوبی دوباره به جمع قدرت‌های برتر والیبال آسیا بازگردد و این می‌تواند زنگ خطری بزرگ برای والیبال ایران باشد که در سال‌های اخیر روند نزولی داشته است.
ورود وو جین لی به لیگ برتر والیبال ایتالیا نه تنها می‌تواند به پیشرفت او کمک کند، بلکه الگویی برای سایر بازیکنان جوان کره‌ای نیز خواهد بود. با توجه به تلاش‌های مستمر و برنامه‌ریزی دقیق کره‌ای‌ها، احتمالاً در آینده‌ای نزدیک دوباره شاهد رقابت‌های جذاب میان تیم‌های آسیایی خواهیم بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره