نماد آخرین خبر

مشکلات ناخواسته استقلال برای تمدید قرارداد چشمی و حردانی

منبع
فارس
بروزرسانی
مشکلات ناخواسته استقلال برای تمدید قرارداد چشمی و حردانی

فارس/باشگاه استقلال قرار است تمدید قرارداد چند بازیکن خود را در هفته پیش رو نهایی کند.
  باشگاه استقلال قرار بود فصل نقل و انتقالات را با اعلام تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته آغاز کند اما مشکلاتی ناخواسته باعث شد وضعیت برخی بازیکنان همچنان نامشخص باشد و نگرانی‌هایی را برای هواداران این تیم ایجاد کند.  روزبه چشمی یکی از کاپیتان‌های استقلال است که تمدید قرارداد او برای باشگاه و هواداران اهمیت زیادی دارد. به همین خاطر حدودا از ۲ هفته پیش روند تمدید قرارداد آغاز شد و چشمی در مذاکرات خود با مدیریت باشگاه به توافق رسید اما در این بین موانعی وجود دارد که نهایی شدن قرارداد منوط به رفع آن‌هاست. از طرفی گفته می‌شود مدیر برنامه چشمی نیز مشکلات شخصی داشته که برگزاری جلسه و روند مذاکرات را به تاخیر انداخته است. به همین دلیل قرار است در ابتدای هفته پیش رو، دو طرف در جلسه‌ای حاضر شوند و ادامه همکاری را نهایی کنند.صالح حردانی بازیکن دیگری است که در صف تمدید قرارداد حضور دارد و طبق آنچه که اعلام شد، قرار بود اوایل هفته‌ای که گذشت این اتفاق بیفتد اما درمورد او نیز گفته می‌شود به علت مشکلات شخصی مدیربرنامه‌اش که دچار تصادف شده، روند مذاکرات به تاخیر افتاده است. به این ترتیب قرار است حردانی نیز در روزهای ابتدایی هفته پیش رو، با فرشید سمیعی در‌جلسه‌ای شرکت کند و برای تمدید قراردادش به جمع بندی نهایی برسد.
سیدحسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان استقلال نیز بازیکن دیگری است که حضورش در لیگ بیست و چهارم برای باشگاه و کادرفنی اهمیت زیادی دارد. این بازیکن با استقلال قرارداد دارد اما برخی مسائل برای ادامه همکاری او با آبی‌ها وجود دارد که باشگاه استقلال برای رفع آن‌ها در تلاش است. این تلاش‌ها روند مثبت و خوبی داشته به طوریکه مدیریت باشگاه امیدوار است در هفته پیش رو ادامه همکاری با حسینی را قطعی کند. در این صورت دروازه‌بان بوسنیایی استقلال که در تهران به سر می‌برد و تست‌های پزشکی را نیز پشت سر گذاشته، به احتمال زیاد به صورت قرضی راهی تیم دیگری خواهد شد.

در مورد کوین یامگا؛ براساس پیگیری از باشگاه استقلال مشخص شد این بازیکن همچنان با باشگاه قرارداد دارد و مدیریت نیز به این قرارداد متعهد است. بخشی از مطالبات مدافع فرانسوی به او پرداخت شده و باقی مانده مطالباتش نیز پس از بازگشت به ایران پرداخت خواهد شد. با اینحال یامگا به دلیل آسیبِ بینایی قادر به همراهی آبی‌ها در فصل جدید نیست.همچنین درمورد آرش رضاوند مذاکرات دو طرف ادامه دارد و در هفته آینده قرار است پس از جمع بندی نهایی، قرارداد این بازیکن نیز تمدید شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره