نماد آخرین خبر

بادی هیلد به گلدن استیت وریرز پیوست

منبع
طرفداري
بروزرسانی
بادی هیلد به گلدن استیت وریرز پیوست

طرفداری/یکی از بهترین شوتزن های لیگ به گلدن استیت وریرز پیوست. 
بادی هیلد با قراردادی دوساله به ارزش ۲۱ میلیون دلار که گلدن استیت وریرز و فیلادلفیا سونی سیکسرز بر سر آن به توافق رسیدند، به جمع بازیکنان وریرز اضافه می‌شود. جزئیات قرارداد بدین صورت است که هیلد در دو سال اول ۱۸ میلیون دلار دریافت خواهد کرد و ۳ میلیون دلار نیز به صورت نسبی برای فصل 27-2026 تضمین شده است.
همچنین او برای فصل چهارم، پلیر آپشن در اختیار دارد. در ازای این ساین اند ترید، گلدن استیت پیک دور دوم درفت سال ۲۰۳۱ را که از دالاس موریکس در ساین اند ترید کلی تامپسن به دست آورده بود، به فیلادلفیا واگذار می‌کند.
بسکتبال NBA | گلدن استیت بالاخره دست‌به کار شد
بادی هیلد چه سودی برای گلدن استیت دارد؟
همکاری هیلد با استفن کری باعث می‌شود تا وریرز دو شوتزن برتر 5 فصل گذشته NBA را در ترکیب خودش داشته باشد. هیلد در طول دوران حرفه ای خود، ۴۰ درصد پرتاب‌های سه امتیازی خود را وارد سبد کرده که او را در میان بهترین سه امتیازی زن های قرن قرار می دهد. 

انتقال هیلد بخشی از تلاش‌های واریرز برای پر کردن جای خالی کلی تامپسن است که پس از ۱۲ سال حضور در گلدن استیت به دالاس پیوست. وریرز همچنین قبل از این با دی آنتونی ملتن و کایل اندرسن قرارداد امضا کرده است.
عملکرد بادی هیلد در فصل 24-2023
هیلد فصل گذشته با بازی در ۸۴ مسابقه، بیش از هر بازیکن دیگری در لیگ بازی کرد. او به طور میانگین در ۲۵.۷ دقیقه در هر بازی، ۱۲.۱ امتیاز، ۳.۲ ریباند و ۲.۸ اسیست ثبت کرد. با وجود عملکرد خوب در طول فصل، هیلد در پلی‌آف به غیر از ثبت ۶ پرتاب سه امتیازی در باخت تیم سیکسرز مقابل نیویورک نیکس در بازی ششم راند اول، در زمینه شوتزنی عملکرد خوبی نداشت.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره