نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

ترکیب پرتغال و فرانسه؛ تکرار فینال 2016 در آلمان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ترکیب پرتغال و فرانسه؛ تکرار فینال 2016 در آلمان

ورزش 3/پرتغال و فرانسه در یکی از دیدارهای جذاب مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 از ساعت 22:30 امشب به میزبانی ورزشگاه هامبورگ مقابل هم قرار خواهند گرفت.
فرانسه با گل به خودی یان فرتونگن در مصاف با بلژیک برنده شد و به این مرحله صعود کرد. پرتغال هم در ضربات پنالتی مرحله یک هشتم نهایی موفق شد اسلوونی را با درخشش دیوگو کاستا و مهار سه پنالتی، شکست داده و پا به این دیدار بگذارد.
دو تیم که در فینال یورو 2016 مقابل هم قرار گرفته بودند و آن دیدار با قهرمانی پرتغال به پایان رسید، این بار شاهد رقابت کیلیان امباپه با اسطوره‌اش یعنی کریستیانو رونالدو خواهند بود.
امباپه که از رونالدو همیشه به عنوان الگوی خود نام برده امشب این شانس را دارد که نشان بدهد او می‌تواند در جریان بازی اثرگذار باشد یا رونالدو تیمش را به مرحله بعدی می‌رساند.
ترکیب دو تیم برای برای امشب به شرح زیر اعلام شده است:
ترکیب پرتغال: دیوگو کاستا، نونو مندس، په‌په، روبن دیاس، ژوائو کانسلو، ویتینیا، ژوائو پالینیا، برونو فرناندز، برناردو سیلوا، رافائل لیائو و کریستیانو رونالدو.
ترکیب فرانسه: مایک مانیان، ژول کنده، دایو اوپامکانو، ویلیام سالیبا، تئو هرناندز، اورلین شوآمنی، انگولو کانته، ادواردو کاماوینگا، آنتوان گریزمان، راندال کولو موآنی و کیلیان امباپه.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره