نماد آخرین خبر

یک بازیکن از لیست مورایس لو رفت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
یک بازیکن از لیست مورایس لو رفت

ورزش 3/طبق شنیده‌های خبرنگار ما سپاهان تحرکاتی برای بازگرداندن جلال‌الدین علی‌محمدی داشته است.
تلخ‌ترین تصویر از جلال‌الدین علی‌محمدی در ذهن هواداران سپاهان گریه‌های کاپیتان تیم محبوبشان در هفته پایانی لیگ ۲۲ بود، جایی که پس از سوت پایان دیدار سپاهان و مس کرمان، علی محمدی با چشمان اشکبار زمین بازی را ترک کرد؛ او‌ می‌دانست که این آخرین بازی او با پیراهن سپاهان است.
علی‌محمدی که پس از جدایی از سپاهان به مس رفسنجان پیوسته بود، در دیدار هفته دوازدهم سپاهان و مس بازوبند کاپیتانی مس مقابل تیم سابقش به بازو بست و در شرایطی که تک گل تیمش را در وقت‌های اضافه از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، با توجه به 4 گلی که در روزهای بحرانی‌اش دریافت کرده بود، نتوانست کمک خاصی به تیمش برای فرار از این شکست سنگین در نقش جهان داشته باشد. علی‌محمدی در بازی برگشت هم مقابل سپاهان در جریان تساوی یک بر یک گلزنی کرد تا توجهات را بیشتر به سوی خود جذب کند.
علی‌محمدی که در فینال جام حذفی یک بار دیگر برابر تیم سابق خود به میدان رفته بود، پس از قهرمانی سپاهان با انتشار یک استوری نشان داد دوست داشت در فینال جام حذفی، سوی دیگر میدان باشد. او در استوری خود نوشته بود: «در سرم جنگ‌های بسیاریست که تنها کشته‌اش منم.» 

حالا و پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و سوم به شکل عجیبی از اصفهان خبر می‌رسد که کاپیتان سابق طلایی‌پوشان در لیست ژوزه مورایس قرار دارد و این مربی پرتغالی که خودش این هافبک را در پایان لیگ بیست و دوم در لیست خروجی قرار دارد، حالا و در حالی که علی‌محمدی یک سال مسن‌تر و 34 ساله شده خواهان بازگرداندن او به اردوی طلایی‌پوشان برای فصل پیش رو شده است.
علی محمدی سال گذشته قراردادی دو ساله با مس رفسنجان امضا کرد و همچنان یک سال دیگر به نارنجی‌پوشان تعهد دارد که بازگشت او به اصفهان را سخت خواهد کرد. از سوی ماندن نویدکیا در رفسنجان عامل دیگری است که احتمال ادامه حضور علی‌محمدی در رفسنجان را هم بیشتر کرده است.
طبق شنیده‌های خبرنگار ما سپاهان بار دیگر کاپیتان سابق خود  را در لیست نقل و انتقالات قرار داده، اما باید دید در روزهای پیش رو چه اتفاقاتی در این زمینه رقم خواهد خورد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره