نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

تیکدری: با قدرت به استقلال می‌آیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تیکدری: با قدرت به استقلال می‌آیم

ورزش 3/مهدی تیکدری پس از حضور در باشگاه استقلال و جلسه با مدیران آبی‌ها در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: هنوز قراردادی امضا نشده است؛ آمدیم با باشگاه صحبت کردیم و ان‌شاءالله تا یکی، دو روز آینده همه چیز مشخص می‌شود.
او ادامه داد: طی یکی، دو سال اخیر خیلی صحبت حضورم در استقلال بود و امروز هم در باشگاه حضور پیدا کردم و به توافق خوبی رسیدیم و به زودی وضعیتم مشخص می‌شود.
گزینه سمت راست خط دفاعی استقلال یادآور شد: قطعا استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران هستند که هر بازیکنی آرزوی حضور در این دو تیم را دارد؛ به ویژه استقلال که باشگاه بزرگی است. قطعا اگر این اتفاق بیفتد و پیراهن استقلال را بپوشم، با اهداف بزرگ شخصی و تیمی به این باشگاه می‌آیم و ان‌شاءالله هرچیزی برای من و باشگاه خیر است، اتفاق بیفتد.
تیکدری در خصوص اینکه برخی معتقد هستند سمت راست خط دفاعی استقلال اُفت کرده بود، گفت: اُفت زیادی نبوده و فوتبال بالا و پایین زیادی دارد. ان‌شاءالله قطعا اگر به باشگاه بزرگ استقلال بیایم، با قدرت خواهم آمد و این قول را به باشگاه و هواداران می‌دهم که اگر قراردادم امضاء شود، با تمام وجودم برای سربلندی پیراهن استقلال کار خواهم کرد.
او یادآور شد: با بزرگترها، دوستان، برادرم و خانواده و به ویژه بزرگترهای باشگاه استقلال مشورت داشتم و پرس‌وجو کردم. خیلی راهنمایی‌ام کردند تا به این باشگاه بزرگ بیایم، امیدوارم این اتفاق بیفتد و طی 48 ساعت آینده مشخص می‌شود.
تیکدری درباره سختی کار و بازی در تیم‌های بزرگ اظهار کرد: هر بازیکنی که به باشگاه های بزرگ می‌آید، باید خودش را آماده تمام چالش‌ها کند. من هم آماده‌ام تا با تمام وجود بجنگم تا خودم را ثابت کنم و به اهدافم و پیراهن تیم ملی برسم. اهداف بزرگی با حضورم در استقلال دارم و می‌خواهم به آنها دست پیدا کنم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره