نماد آخرین خبر

سرمربی پالایش نفت: بهترین بازیکنان ایران را جذب کردیم

منبع
فارس
بروزرسانی
سرمربی پالایش نفت: بهترین بازیکنان ایران را جذب کردیم

فارس/سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت گفت: بازیکنانی که جذب کردیم جزو بهترین بازیکنان فوتسال ایران هستند که در ادامه راه با تیم هماهنگ‌تر خواهند شد.
بیست و هفتمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگا‌های کشور از جمعه ۲۲ تیر با برگزاری ۷ دیدار استارت خواهد خورد و تیم پالایش نفت در نخستین دیدار میزبان شهرداری ساوه است. 
تیم پالایش نفت اصفهان که با قهرمانی در مسابقات لیگ دسته یک به لیگ برتر راه یافته است، برای حضوری آبرومندانه در این مسابقات آماده می‌شود. 
رضا صادقی سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت  اظهار داشت: تیم ما جزو آخرین تیم‌های صعود‌کننده به لیگ برتر بود و سعی کردیم تیم را بر اساس مسابقات ۶ هفته نخست لیگ که قبل از رقابت‌های جام‌ جهانی برگزار می‌شود، آماده کنیم. 
وی افزود: ۵ بازی دوستانه انجام دادیم و در شرایط ایده‌آلی به ثمر می‌بریم، امیدوارم با فراهم شدن تمام مواردی که در نظر داریم، نماینده خوبی برای اصفهان در لیگ برتر باشیم. 
صادقی تصریح کرد: بازیکنانی که جذب کردیم جزو بهترین بازیکنان فوتسال ایران هستند، جدا از بازیکنانی که از لیگ یک همراه ما هستند، چند بازیکن خوب دیگر جذب کردیم که در ادامه راه با تیم هماهنگ‌تر خواهند شد.

سرمربی پالایش نفت با بیان این که تیمش دو بازیکن مصدوم دارد که امیدوار است به بازی اول برسند، خاطرنشان کرد: جاوید حق‌جو، محمدعلی نیکنام، بهداد شیخ‌احدی، پوریا گلشنی، امیرحسین تاجیک، سپهر عبادی‌منش، طاها نعمتیان، محمد مرادی و سینا ممبینی از جمله بازیکنانی هستند که در این فصل پیراهن نفت را بر تن خواهند کرد و یک بازیکن دیگر نیز در چند روز آینده جذب خواهد شد. 

وی ادامه داد:
تیمی که سال اول به لیگ برتر صعود می‌کند، طبیعتاً نخستین هدفش حفظ سهمیه است، بازیکنانی که از لیگ یک همراه ما هستند هنوز خستگی این مسابقات را به دوش می‌کشند و من از سازمان لیگ خواهش می‌کنم برنامه مسابقات لیگ یک در فصل آینده به شکلی باشد که زودتر تمام شود. 
صادقی گفت: این خستگی باعث شده است تا آمار مصدومیت‌ها افزایش یابد، ما دوست داریم حریف قدری برای تیم‌های مدعی لیگ باشیم و عملکرد مطلوبی در بازی‌های بزرگ به نمایش بگذاریم.
سرمربی پالایش نفت با اشاره به این که مسابقات خانگی این تیم در سالن نفت برگزار خواهد شد، گفت: از هواداران پرشور خود دعوت می‌کنم در نخستین بازی لیگ در کنار باشند، به طور قطع حضور هواداران باعث عملکرد بهتر بازیکنان خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره