نماد آخرین خبر

خبرنگاران برزیلی پس از حذف؛ بدترین نسل تاریخ!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خبرنگاران برزیلی پس از حذف؛ بدترین نسل تاریخ!

ورزش 3/خبرنگاران برزیلی پس از حذف این تیم از کوپا به شدت از بازیکنان انتقاد کردند‌.
تیم ملی برزیل صبح امروز به وقت ایران در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اروگوئه به میدان رفت و پس از کسب نتیجه مساوی در ۹۰ دقیقه، در ضربات پنالتی برابر این تیم شکست خورد تا موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی این تورنمنت نشود.
ادر میلیتائو و داگلاس لوییز دو بازیکنی بودند که نتوانستند ضربات پنالتی را برای تیم ملی برزیل به گل تبدیل کنند و این در حالی بود که آلیسون هم موفق شد یک ضربه پنالتی را مهار کند اما این برای پیروزی تیمش در این دیدار کافی نبود و آنها با قبول این شکست به رویای کسب عنوان قهرمانی کوپا پایان دادند.
عملکرد ضعیفی که ستاره‌های تیم ملی برزیل در این بازی به نمایش گذاشتند با انتقاد تندی از سوی خبرنگاران همراه شد و هیچ یک از بازیکنان این تیم از این حملات در امان نماند. تک تک بازیکنان برزیل و البته دوریوال جونیور به عنوان سرمربی این تیم با شدیدترین انتقادها روبرو شدند.

بنجامین بک در این باره در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «عجب ترکیب معمولی! برزیل به تیمی نرمال و عادی تبدیل شده که هیچکس را نمی‌ترساند! اروگوئه با یک بازیکن کمتر صعود کرد! و باید به این غرور بیهوده ادامه دهیم و بگوییم که ما بزرگترین تیم دنیا هستیم! و آنها مربی خارجی نمی‌‌خواهند...»

 
میلتون نوس اظهار داشت: «هر کسی که بازی را دید متوجه شد... تیم ملی برزیل تمام شده است. شما نگاه می‎‌کنید و فکر می‌کنید که شاید گزینه بهتری برای بازی باشد و نیست. بهترین چیزی که داریم در زمین است. این نسل درجه چهار است. غم‌انگیز است، زندگی همین است...

دوریوال مربی بسیار خوبی است. این که بدترین نسل تاریخ فوتبال برزیل به دستش افتاده تقصیر او نیست. شاید تنها اشتباهش حفظ آلیسون در دروازه پس از اشتباهات متعدد و دریافت گل بود. علاوه بر این، این تیم خیلی پایین‌تر از حد معمولی است. خیلی!»
برونو فورمیگا اضافه کرد: «تقریبا ۴۰ روز آماده‌سازی و یک فوتبال بسیار ضعیف. این تیم اساسا با دوریوال هیچ پیشرفتی نداشته است. او تاوان فضاهای کوچک و غیبت‌های زیاد را داد. این تیم به اندازه کافی گزینه جایگزین و راه حل ندارد.»
فرناندو کامپوس هم درباره این بازی نوشت: «درگیری زیاد و فوتبال کم. این شکل تیم دوریوال جونیور در کوپا آمه‌ریکاست. تیمی بدون سازماندهی و بدون سبک و بدون ایده خلاقانه. با مربی‌ای که نمی‌داند چطور باید راه حل تاکتیکی داشته باشد. نمایش ضعیف و حذف سزاوارانه. نمایی از مدیریت آماتور رودریگز در فدراسیون در فاصله دو سال پیش از حذف از جام جهانی.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره