نماد آخرین خبر

پاسخ زیبای پدری به عذرخواهی کروس

منبع
طرفداري
بروزرسانی
پاسخ زیبای پدری به عذرخواهی کروس

طرفداری/ ستاره جوان بلوگرانا و تیم ملی اسپانیا پاسخ اسطوره رئال مادرید را داد. 
پدری از تونی کروس تشکر و قدردانی کرد. 
روز جمعه دیدار تیم‌های اسپانیا و آلمان در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024 با برتری 2-1 لاروخا به پایان رسید. پس از تساوی دو تیم در پایان 90 دقیقه، اسپانیا با گل میکل مرینو در دقیقه 119، میزبان را به زانو درآورد و راهی نیمه‌نهایی شد.
پدری، هافبک بارسلونا در همان ابتدای جدال اسپانیا و آلمان یک برخورد محکم با تونی کروس داشت. او به دلیل این برخورد، نتوانست به بازی ادامه بدهد و به خاطر این مصدومیت، دیگر نمی تواند در یورو 2024 برای اسپانیا به میدان برود. 
تونی کروس، هافبک تیم ملی آلمان که آخرین بازی دوران حرفه ای خودش را انجام داد، یک پیام اینستاگرامی نوشت و با هواداران خداحافظی کرد. کروس در بخشی از این پیام، از پدری به خاطر این برخورد عذرخواهی کرد. 
پدری، معذرت می خواهم و امیدوارم زود خوب شوی. به هیچ وجه قصد نداشتم به تو آسیب بزنم. برایت بهترین ها و یک ریکاوری سریع آرزو می کنم. تو بازیکن فوق العاده ای هستی. 
پدری نیز دقایقی پیش با انتشار یک پیام در اینستاگرام، پاسخ عذرخواهی تونی کروس را داد و از او تشکر و قدردانی کرد: ممنون تونی کروس بابت پیام شما. فوتبال همین است و چنین اتفاقاتی ممکن است رخ بدهد. دوران حرفه‌ای و دستاوردهای شما برای همیشه جاودان خواهند ماند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر