نماد آخرین خبر

حمله لوپن به امباپه؛ سرت توی کار خودت باشه!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حمله لوپن به امباپه؛ سرت توی کار خودت باشه!

ورزش 3/رهبر راست‌گریان افراطی فرانسه به کیلیان امباپه هشدار داد که وارد سیاست نشود و تمرکزش را روی فوتبال بگذارد.
امروز در فرانسه دور دوم انتخابات پارلمانی برگزار می‌شود که در آن حزب تجدید گروه ملی (RN) به عنوان برنده دور اول و نامزد تکرار اکثریت خواهد بود. 
شب گذشته مارین لوپن، رهبر راست‌گراهای فرانسه، به صحبت‌های انتقادی اخیرا کیلیان امباپه پاسخ داد.
رهبر RN در مصاحبه‌ای با CNN اطمینان داد که فوتبالیست رئال مادرید و ملی پوش فرانسه، نماینده فرانسوی‌های مهاجر نیست و با این پیام به او حمله کرد: «بسیاری از افراد با حداقل دستمزد زندگی می‌کنند، نمی‌توانند خانه بخرند و نمی‌توانند گرمایش منزل خود را تامین کنند. افرادی مانند آقای امباپه نمی‌توانند کمکی برای این افراد باشند و حرف‌هایش سودی برای هیچکس ندارد.»

لوپن همچنین گفت که شهروندان فرانسوی از موعظه و توصیه‌های امباپه در مورد نحوه رأی دادن خسته شده‌اند و او بهتر است روی فوتبال تمرکز کند.
سخنان رهبر حزب راست افراطی پس از آن بیان می شود که کاپیتان تیم ملی فرانسه از شهروندان خواست برای رای دادن به پای صندوق‌های رای رفته و در برابر افراط گرایان بایستند و به این ترتیب به RN اشاره کرد. 
لوپن از لقب راست افراطی خوشش نمی‌آید: «این با ماهیت واقعی ما مطابقت ندارد.»
قبل از دور اول انتخابات، سباستین چنو، نایب رئیس حزب، گفته بود: «وقتی افتخار پوشیدن پیراهن تیم فرانسه را دارید، باید کمی خویشتن‌داری داشته باشید». او در "فرانس اینتر" اظهار داشت که رای دهندگان انتظار درس‌های سیاسی از امباپه ندارند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر