نماد آخرین خبر

بعضی از این بازیکنان نباید برای ایتالیا بازی کنند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بعضی از این بازیکنان نباید برای ایتالیا بازی کنند

ورزش 3/فابریتزیو راوانلی، ستاره سابق یوونتوس، در مصاحبه‌ای با رادیو ده‌جی، عملکرد ضعیف ایتالیا در یورو ۲۰۲۴ را مورد بررسی قرار داد.
اسپالتی که فقط پس از استعفای روبرتو مانچینی هدایت ایتالیا را بر عهده گرفته بود و فرصت کمی برای آماده کردن تیمش داشت، پس از عملکرد ضعیف در یورو 2024 و شکست 2-0 در برابر سوئیس، در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها حذف شد. حالا ستاره سابق تیم ملی ایتالیا می‌گوید که دلیل حذف تیم ملی ایتالیا، نالایق بودن برخی از بازیکنان است.
راوانلی گفت: «یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات این بود که تیم ملی ایتالیا نمی‌تواند با دفاع چهار نفره بازی کند. بازیکنانی هم هستند که نباید در ترکیب تیم ملی باشند. در سطح بالا، دیگر نمی‌توانید با بازیکنان کم‌تحرک بازی کنید. نتوانستیم راهکارهای هجومی ایجاد کرده و هویت پیدا کنیم، اما بدترین چیز این است که بازیکنان با شخصیت کافی نداشتیم.»
او که با یوونتوس در لیگ قهرمانان ۱۹۹۶ قهرمان شده بود، گفت: «این غیرممکن است که همه بازیکنان آماده نبوده باشند، اما ترس را در چشمانشان دیدم. سرمربی باید روحیه خاصی را القا کند. تیم ملی ما نماینده ما نبود. هیچ مشارکت یا اشتیاقی وجود نداشت. من خوش‌شانس بودم که پیراهن آتزوری را پوشیدم و احساس قدرت می‌کردم، اما بسیاری از بازی کردن می‌ترسیدند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر