نماد آخرین خبر

بگذارید عملکرد ترکیه یورو 2024 مدت‌ها در یاد بماند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بگذارید عملکرد ترکیه یورو 2024 مدت‌ها در یاد بماند

ورزش 3/تیم ملی فوتبال ترکیه یکی از تیم‌های قابل توجه یورو 2024 بود که با بدشانسی مقابل هلند 2-1 شکست خورد و در دور یک چهارم نهایی از رقابت‌ها کنار برود.

ترکیه در مرحله گروهی مقابل گرجستان و جمهوری چک برنده شد و مقابل پرتغال شکست خورد. آن‌ها در دور یک هشتم نهایی موفق شدند اتریش را 2-1 شکست بدهند و راهی یک چهارم نهایی شوند.

هاکان چالهان اوغلو، کاپیتان ترکیه، پس از حذف مقابل هلند می‌خواست از طریق اینستاگرامش به تمامی هواداران ترکیه پیامی دهد.

او در صفحه رسمی خود نوشت: «رویاهای ما بی حد و حصر بود، اما متأسفانه هر چه تلاش کردیم، این رویاها دیروز به پایان رسید. ما در این مسیر حرکت کردیم تا سعی کنیم احساساتی را که مدت‌ها بود احساس نکردیم، لمس کنیم. همچنین مهم این بود که به یاد بیاوریم وقتی برای رسیدن به یک هدف دور هم جمع شدیم، چقدر زیبا بودیم.

فکر می‌کنم ما به عنوان یک کشور به چنین چیزی دست یافته‌ایم. بگذارید این مسابقات در آینده به عنوان نقطه عطفی برای ما در یادها بماند. تنها کاری که اکنون باید انجام دهیم این است که به همکاری با یکدیگر ادامه دهیم و اطمینان حاصل کنیم که فوتبال ترکیه در مکان‌هایی که شایسته آن است به حیات خود ادامه دهد.

از مربیان، کل تیم، هم تیمی‌هایم و هوادارانمان که به طرز شگفت انگیزی در آلمان و در خانه از ما حمایت کردند، بسیار سپاسگزارم. ما با هم خیلی زیبا هستیم. برای کسانی که می‌گویند من یک ترک خوشحال هستم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید