نماد آخرین خبر

دلافوئنته: مصدومیت پدری خیلی غم انگیز بود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دلافوئنته: مصدومیت پدری خیلی غم انگیز بود

ورزش 3/تیم ملی فوتبال اسپانیا را غلبه بر آلمان در دور یک چهارم نهایی یورو 2024 به دور بعدی راه یافت و مقابل فرانسه‌ای قرار می‌گیرد که با شکست دادن پرتغال به این مرحله رسیده است.

دو روز پیش از بازی نیمه نهایی، لوئیس دلافوئنته، سرمربی اسپانیا، در مصاحبه‌ای با روزنامه اسپانیایی اسپورت درباره موضوعات مختلف صحبت کرد.

دلافوئنته درباره روحیه دادن به تیمش در شرایط سخت گفت: "ما اینجا یک خانواده هستیم و کمپ ما مثل یک خانه معمولی است. روزهایی هستند که بیشتر می‌خندیم و روزهای دیگر هم کمتر. لحظات خیلی غم انگیزی هم مانند مصدومیت پدری وجود دارد. تیم شرایط خیلی سختی را سپری کرده اما غلبه بر آن به تقویت این گروه که مثل سنگ است، کمک می کند. ما یک خانواده‌ایم و من افتخار می‌کنم که بازیکنانم را این اندازه متعهد می‌بینم."

سختی رسیدن به نیمه نهایی با غلبه بر آلمان؟

من کار بدون رنج را نمی.فهمم، چیز بدی نیست، یک چیز خیلی طبیعی است. اگر می‌خواهید به چیزی برسید باید سخت کار کنید و رنج زیادی بکشید. موفقیت بدون رنج را درک نمی‌کنم. هیچ چیز در زندگی آسان نیست.

مثل اینکه در تیم روحیه تیم بودن را خیلی جدی می‌گیرید؟

همیشه این را تکرار می‌کنیم که تیم برنده می‌شود، هیچ خودبینی‌ای وجود ندارد. شما باید استعداد خود را در خدمت تیم قرار دهید چون به همین دلیل پاداش بیشتری خواهید گرفت. می‌خواهیم به انتقال این پیام ادامه دهیم و این اتفاق در برابر آلمان، کرواسی یا ایتالیا رخ داد. ما با این شعار در رختکن زندگی می‌کنیم، جایی که بچه‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند. این چیزی است که باید روی آن کار کرد و بازیکنان در هر دقیقه از هر بازی آن را بیشتر نشان می‌دهند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره