نماد آخرین خبر

اخبار بد برای بارسا؛ مصدومیت آرائوخو نگران‌کننده است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
 اخبار بد برای بارسا؛ مصدومیت آرائوخو نگران‌کننده است!

ورزش 3/طبق اطلاعاتی که به بارسلونا می‌رسد، شرایط رونالد آرائوخو بسیار نگران‌کننده است. به نظر می‌رسد بارسلونا در بحران جدید مصدومیتی فرو رفته و پس از اعلام اینکه پدری به احتمال زیاد شروع فصل را با بارسلونا از دست خواهد داد، اکنون نوبت به رونالد آرائوخو رسیده است که پس از آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ پای چپ خود در بازی بامداد یکشنبه اروگوئه، مجبور به ترک زمین شد و به شکل قابل توجهی اشک ریخت.

در حالی که هنوز آزمایش‌های نهایی انجام نشده است، اولین احساساتی که از رختکن اروگوئه می‌آید بسیار منفی است: در حال حاضر صحبت از پارگی در عضله دو سر ران است که می‌تواند او را به مدت شش تا هشت هفته از میادین دور نگه دارد. اگر میزان این آسیب تأیید شود، این مدافع وسط تا تقریباً ماه سپتامبر، همزمان با تعطیلات فیفا دی، در دسترس نخواهد بود.

بدیهی است که هنوز برای پیش‌بینی دقیق مدت زمان غیبت او زود است، اما تاریخچه مصدومیت‌های مدافع بارسا زیاد خوش‌بینانه نیست. در واقع، تابستان گذشته نیز این مدافع در همان ناحیه دچار آسیب‌دیدگی شد که او را تقریباً پنج هفته از میادین دور نگه داشت. این مصدومیت در اولین بازی لیگ مقابل ختافه رخ داد که بازیکن با ناراحتی در پشت ران چپ خود بازی را به پایان رساند. آزمایش‌ها آسیب جدی را تأیید کردند و او دقیقاً ۳۶ روز از میادین دور بود.

با این حال، این بار همه چیز نشان می‌دهد که پارگی بسیار جدی‌تر است. طبق گزارش آاِس، باشگاه با بازیکن تماس گرفته و به نظر می‌رسد شرایط او بسیار بد است. در انتظار آزمایش‌ها، در حال حاضر همه چیز نشان می‌دهد که او به مدت شش تا هشت هفته از میادین دور خواهد بود. این به زبان ساده یعنی هانسی فلیک نمی‌تواند در هفته‌های اول لالیگا روی مدافع اروگوئه‌ای حساب کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره