نماد آخرین خبر

محمدی: عدم حضور کشتی‌گیران روس شرایط ما را برای کسب مدال راحت می‌کند

منبع
فارس
بروزرسانی
محمدی: عدم حضور کشتی‌گیران روس شرایط ما را برای کسب مدال راحت می‌کند

فارس/دارنده مدال برنز المپیک گفت: غیبت کشتی‌گیران روسیه در المپیک حتما شرایط ما را برای کسب مدال راحت می‌کند.
 بعد از اعلام اسامی کشتی‌گیران واجد شرایط کشورهای روسیه و بلاروس برای المپیک پاریس، فدراسیون کشتی روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ کدام از کشتی‌گیران این کشور در المپیک این دوره شرکت نخواهند کرد. مراد محمدی دارنده مدال برنز المپیک پکن درباره عدم حضور روس‌ها در المپیک، گفت: این اتفاق ۱۰۰ درصد روی نتایج تیم تاثیر می‌گذارد و مدال گرفتن راحت خواهد بود چون کسانی که حذف شدند از قهرمانان المپیک بودند مانند سعداله‌یف و سیداکوف. حالا با حذف روس‌ها بهترین شرایط برای کشتی به وجود آمده است.

این پیشکسوت کشتی ادامه داد: این اتفاق از نظر روحی نیز روی تیم تاثیر دارد چون مدال المپیک در تاریخ می‌ماند و کسی به این موضوع توجه ندارد که روس‌ها در این بازی‌ها حضور نداشتند. وی درباره اینکه کاروان کشتی آزاد با ۵ سهمیه راهی پاریس می‌شود و سهمیه ۵۷ کیلو کسب نشد، تصریح کرد: الان باید از مربیان تیم ملی بپرسید که چرا این سهمیه کسب نشد چرا که ملی‌پوشان چند ماه در تیم ملی زیر نظر آنها هستند اما آنچه باید بگویم اینکه شرایط تیم ما خوب است و هر ۵ آزادکار شانس مدال دارند.

وی درباره صحبت‌های مطرح شده در خصوص کم بودن مدال‌های کشتی در المپیک پاریس، عنوان کرد: این نوع صحبت‌ها برای این است که بار روی دوش کشتی نباشد. فشار روانی الان مهمترین مسئله است که کادر و مربیان باید این فشار را کم کنند. این صحبت‌ها هم به همین دلیل مطرح می‌شود. 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره