نماد آخرین خبر

گزارش زنده؛ حمله مدعیان به نقل و انتقالات!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گزارش زنده؛ حمله مدعیان به نقل و انتقالات!

ورزش 3/ نقل و انتقالات لیگ برتر وارد مراحل جذاب و ویژه شده است.
  هفته دوم از نقل و انتقالات تابستانی با اخبار و حواسی بیشتری همراه شده است. تراکتور دو ستاره پرسپولیس را به خدمت گرفته و پرسپولیس در تقلا برای جذب جایگزین این بازیکنان است.
از آن سو استقلال هم حرکت زیر پوستی خود را در نقل و انتقالات دارد و به دنبال این است که لیست ۲۰ نفره پرستاره را تهیه کند و سپاهان هم با مدیرعاملی مهدی آذربایجانی، کار را پیش می‌برد.

پوشش زنده خبری

**مهرداد محمدی که شایعاتی پیرامون جدایی او از استقلال منتشر شده بود نیز در محل تمرین آبی‌ها حضور یافت.

**در میان اخبار لیگ داخلی بد نیست سری هم به لژیونرها بزنیم: مهدی طارمی لحظاتی پیش و در میان حضور پرتعداد خبرنگاران ایتالیایی برای امضای قرارداد با اینتر وارد میلان شد.

**در خبری که لحظاتی پیش به دستمان رسید، شورای برون‌مرزی وزارت ورزش با برپایی اردوی تیم پرسپولیس در کشور هلند موافقت کرده است.

**تمرین تیم استقلال در حالی برگزار می‌شود که محمدحسین اسلامی اولین خرید آبی‌ها نیز در کمپ ناصر حجازی حضور دارد.

**در حالی که شایعاتی پیرامون پیشنهاد چند بازیکن پرسپولیس وجود داشت، اما حسین بادامکی به شکلی جالب آنها را تکذیب کرده است: فقط برای عبدالکریم به ما پیشنهاد رسیده!

**دقایقی پیش باشگاه پرسپولیس یک مصاحبه از حسین بادامکی در خروجی وبسایت خود قرار داد که در مورد نقل و انتقالات اخباری را در خود دارد. از جمله این موارد اشاره به نهایی شدن چند خرید و همچنین درخواست یک هفته فرصت از سوی علی علیپور است.

**باشگاه اورنبرگ روسیه در خبری فوری اعلام کرد که سعید سحرخیزان به این تیم پیوسته است؛ یک انتقال بزرگ برای مهاجم گل گهر.

**باوجود اینکه مهدی پور احتمالا تا نیم فصل دور از میادین خواهد بود اما نکونام درخواست کرده تا قرارداد او با استقلال تمدید سود.

**محمدرضا آزادی پس از دو فصل خوب با آلومینیوم و نساجی حالا در ادنوک لیگ امارات بازی خواهد کرد، جایی که فرصت یک رشد فوق العاده و رقم زدن انتقال بعدی را هم خواهد داشت.

**فرشاد احمدزاده به دلیل قرارداد با سپاهان در بن بست قرار گرفته و احتمال دارد این فصل را هم در جمع زردپوشان اصفهانی سپری کند.

**در مورد ملوان احتمال حضور مهدی تارتار روی نیمکت کم نیست. اگر تارتار به گل‌گهر نرود، احتمالا روی نیمکت ملوان ابقا خواهد شد.

**باشگاه پرسپولیس باتوجه به شرایط موجود با درخواست جدایی حسین کنعانی موافقت نخواهد کرد و او برای فصل آخر قرارداد در پرسپولیس خواهد ماند.

**در مورد ذوب‌آهن فعلا خبری در دست نیست اما تصویب بودجه در روز ۲۹ تیر سبب شده تا همه چیز فعلا معلق باشد و نقل و انتقال خاصی صورت نگیرد.
**در مورد باشگاه ملوان جالب اینکه آنها هنوز مدیرعامل و اسپانسر خود را معرفی نکرده‌اند اما بازیکنان سرباز برای انتقال به این تیم ابراز تمایل می‌کنند.
**امید نورافکن، ابوالفضل جلالی، یونس اکبرپور،  علیرضا جعفرپور و رضا میرزایی، پنج بازیکنی هستند که درخواست سربازی خود را به باشگاه ملوان ارسال کردند.

**باشگاه استقلال در حال انجام مذاکرات برای تمدید قرارداد روزبه چشمی است. البته آبی‌ها در اولین مذاکرات نتوانستند به توافق برسند اما رفته رفته شرایط برای امضای قرارداد جدید مهیا می‌شود.

**روزنامه الرایه خبر داد که عمر السومه پیشنهاد پرسپولیس را برای معاوضه با عیدالکریم حسن رد کرده است.

**وحدت حنانوف مدافع راست پرسپولیس برای فصل آینده پیشنهادی از تیم گل گهر دریافت کرده است.

** تیم فوتبال السد لیست نهایی مسافران اسپانیا را منتشر کرد که در آن نام محمدامین حزباوی دیده نمی‌شود.

**مهمترین خبر امروز فوتبال ایران رد پیشنهاد بازی در یک کشور حاشیه خلیج فارس از سوی لژیونر ایرانی است. تصمیمی که سبب شده تا او در مسیر ترک باشگاه خود قرار بگیرد.
**در خبری جالب، صالح مصطفوی، مربی پیشین استقلال، اعلام کرده که فصل آینده همراه با فرهاد مجیدی در لیگ ادنوک امارات مربیگری خواهد کرد. هنوز از مقصد مجیدی خبری در دسترس نیست، اما بازگشت او به میادین خبر جالبی محسوب می‌شود.

 **بر اساس اطلاعات خبرنگار ما، رامین رضاییان با پرداخت ۲۵۰ هزار دلار از تیم سپاهان جدا می‌شود و می‌تواند انتقال بعدی خود را تجربه کند.

**مدیران باشگاه گل‌گهر توافقات اولیه را با باشگاه اورنبرگ روسیه برای انتقال سعید سحرخیزان انجام داده‌اند. در صورت جدایی باشگاه گل گهر هزینه رضایتنامه او را دریافت خواهد کرد.

**سینا اسدبیگی که فصل گذشته حضور کمرنگی در ترکیب پرسپولیس داشت، در صورت عدم تغییر قرارداد از این تیم جدا خواهد شد.
**برخلاف شایعات باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره‌ای با مهرداد و میلاد محمدی نداشته و تمایلی به جذب آنها ندارد.
**باشگاه چادرملو از تمدید قرارداد حجت صدقی، دروازه‌بان 31 ساله این تیم، خبر داد.

**مهدی آذربایجانی مدیرهامل سپاهان در میان سوالات گیج کننده خبرنگاران قرار گرفت و به سرعت از آنها جدا شد؛ دو پاسخ مهم او: پیشنهادی به بیرانوند ندادیم؛ رقم رضایت نامه آقایی پور کمتر از عدد اعلام شده است.
**رجاییان مدیرعامل آلومینیوم اعلام کرد: اولین باشگاهی که برای لیموچی به ما نامه زد پرسپولیس بود. به همین خاطر و همچنین علاقه لیموچی، اولویت ما پرسپولیس است.
**سعید مظفری زاده اعلام کرد که در صورت حل مشکلات، سرمربی این تیم فردا معرفی خواهد شد.

**ادعای جالب درویش: دانیال صبح به من پیام داد و گفت که اگر برگردم محروم می‌شوم! او دوست داشت که به پرسپولیس برگردد.

**باوجود مخالفت پرسپولیس با پیشنهاد العربی و الوکره، جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس تقریبا قطعی است و او به این تیم بازنخواهد گشت. با این حال پرسپولیس تمام تلاش خود را می‌کند تا درآمد خوبی را از جدایی او به دست بیاورد.

**سیدحسین حسینی همچنان علامت سوال بزرگ تیم فوتبال استقلال است. استقلالی‌ها هیچ خبری در مورد کاپیتان و دروازه‌بان اول خود منتشر نمی‌کنند اما نشانه‌ها حاکی از آن است که احتمال جدایی بالاست.


**با جدایی مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر و فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند، لیست بزرگسالان پرسپولیس 7 جای خالی خواهد داشت و مدیران این باشگاه فرصتی مطلوب را برای جذب بازیکنان موردنظر پیش روی خود می‌بینند.
**باشگاه تراکتور در تلاش است تا سرمربی خود را در روز سه‌شنبه معرفی کند و گام‌های مهمی را نیز برای این موضوع برداشته است.
**مهدی آذربایجانی، مدیرعامل سپاهان تائید کرده که شهریار مغانلو در حال مذاکره با تیم‌های اماراتی برای انتقال به لیگ ادنوک است.

یحیی گل محمدی نام بهنام برزای را در لیست نقل و انتقالاتی خود قرار داده و به دنبال جذب این بازیکن برای تیم فوتبال است.


**خوان کارلوس گاریدو و باشگاه پرسپولیس، قید پپه لوسادا را زده و قصد دارند با یک مربی بدنساز دیگر کار را پیش ببرند.


**عیسی آل کثیر که درخواست مالی زیادی از پرسپولیس داشت و رقمی بالاتر از سقف قرارداد را می‌خواست، با مدیران باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است.
**باشگاه پرسپولیس برای خرید مهدی لیموچی با آلومینیوم به توافق رسیده و این بازیکن در صورت توافق شخصی با سرخپوشان، فصل آینده پیراهن پرسپولیس را برتن خواهد کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره