1. برگزیده
ورزشی

مجید جلالی: جام جهانی را از دست داده ایم

منبع
بروزرسانی
مجید جلالی: جام جهانی را از دست داده ایم
مجيد جلالي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره شکست تيم ملي ايران برابر ازبکستان و ناکامي‌هاي پي در پي فوتبال گفت: به هر حال فوتبال ما به نقطه اي رسيده است که نياز به تعمق و تجديد نظر دارد. 40 سال است که در رده نوجوانان قهرمان نشده‌ايم، در حالي که قهرمان بوديم و همچنين 40 سال است که به المپيک راه پيدا نکرده ايم و قهرمان جام ملت‌هاي آسيا نشده‌ايم. در حالي که در گذشته اين عنوان‌ها را کسب کرده بوديم. بنابراين بايد بپذيريم که دکترين فوتبال ما شکست خورده است و بايد از همه مردم عذرخواهي کنيم و دکترين جديدي را طراحي کنيم. اين کارشناس فوتبال در ادامه بيان کرد: ما هشت سال پيش برابر ازبکستان چهار بر يک پيروز شديم، چهار سال پيش دو بر يک اين تيم را شکست داديم، سه ماه پيش يک بر صفر پيروز شديم و حالا يک بر صفر از اين تيم شکست مي‌خوريم. اين روندي است که نشان مي‌دهد ازبکستان روند رو به جلويي را طي مي‌کند و ما صاحب رقباي جديدي مي شويم که در گذشته نه چندان دور از تيم‌هاي درجه دو آسيا بودند. معتقدم به احتمال بالاي 80 درصد اين جام جهاني را هم از دست داده‌ايم. از همين حالا بايد ازبکستان را 14 امتيازي و صعود کرده به جام جهاني بدانيم و شايد بين ما و کره يکي به جام جهاني صعود کند. وي افزود: شرايط ما مشکل است و شانس بسيار کمي داريم . بنابراين بهترين موقع است که بياييم با مردم صادقانه صحبت کنيم و شکست را قبول کنيم و به دنبال راهکارهاي کاملا جديد براي تغييرات بگرديم.