نماد آخرین خبر

گالیانی ستاره یووه را تور می‌کند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گالیانی ستاره یووه را تور می‌کند!

ورزش 3/باشگاه مونزا، قصد دارد وویژیک شزنی، دروازه‌بان یوونتوس را جذب کند.
بیانکونری در ابتدای این ماه با قراردادی به ارزش تقریبی ۱۸ میلیون یورو، دروازه‌بان بااستعداد ایتالیایی را به خدمت گرفت و مهره مهمی به تیم تیاگو موتا اضافه کرد. با ماندن متیا پرین، شزنی دروازه‌بان باتجربه لهستانی خود را مازاد بر نیاز می‌بیند.
یوونتوس با علاقه النصر عربستان برای جذب شزنی تلاش کرد او را به این تیم عربستانی منتقل کند، اما در نهایت توافقی حاصل نشد و این معامله به هم خورد. با این حال، کریستیانو جونتولی همچنان به دنبال فروش او در هفته‌های آینده است. شزنی در آرسنال به فوتبال حرفه‌ای پیوست و پس از چند فصل حضور در این تیم، به یوونتوس پیوست. او در یوونتوس به یکی از بهترین دروازه‌بان‌های سری آ تبدیل شد و به همراه این تیم به افتخارات زیادی دست یافت.
گازتا دلو اسپورت جزئیات این خبر را از طریق "تی‌ام‌دبلیو" منتشر کرده است. بر اساس این گزارش، آدریانو گالیانی، مدیر مونزا، آرزوی جذب شزنی از یوونتوس به جای دی گرگوریو را در سر دارد و امیدوار است از کمبود پیشنهادات برای این دروازه‌بان باتجربه استفاده کند.
بیانکونری همچنین در حال ارزیابی تعدادی از گزینه‌های دیگر از جمله پیرلوئیجی گولینی از آتالانتا، لورنزو مونتیپو از هلاس ورونا و امیل آئودرو از سمپدوریا است.

مونزا به تازگی الساندرو نستا را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرده و قصد دارد با جذب بازیکنان مطرح از باشگاه‌های بزرگ در فصل جدید برای کسب سهمیه اروپایی تلاش کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره