نماد آخرین خبر

بازداشت رییس فدراسیون فوتبال کلمبیا در آمریکا!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بازداشت رییس فدراسیون فوتبال کلمبیا در آمریکا!

ورزش 3/رامون خسورون، رییس فدراسیون فوتبال آمریکا، صبح روز پس از فینال کوپا در آمریکا دستگیر شده است.
تیم ملی کلمبیا دوشنبه صبح به وقت ایران در دیدار فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی آرژانتین به میدان رفت و با تک گلی که در دقیقه ۱۱۲ در وقت اضافه دوم از لائوتارو مارتینز دریافت کند نتوانست جام قهرمانی را از آن خود کند و روند شکست ناپذیری‌اش از دست رفت. 
میامی نیو تایمز خبر داده است که رییس فدراسیون فوتبال این کشور ساعاتی پس از پایان این بازی و در حالی که در هتلی در میامی حضور داشته از سوی نیروهای امنیتی و پلیس آمریکا بازداشت شده است. گفته می‌شود که اتهام او درگیری و ضرب و شتم یکی از مقامات یا کارکنان پلیس پیش از شروع بازی برابر آرژانتین است.
ای اس پی ان مدعی شده است که خسورون ۷۱ ساله پیش از آغاز این فینال و دیدار اساس برابری تیم ملی آرژانتین در یکی از تونل‌های منتهی به ورزشگاه با چندین نفر از نیروهای امنیتی درگیر شده و دعوای جدی با آنها داشته است و به همین دلیل پلیس اقدام به بازداشت او کرده است. 

دیدار فینال رقابت‌های کوپا که بین آرژانتین و کلمبیا برگزار شد با تاخیر بیش از یک ساعته روبرو شد چون درگیری شدیدی در بیرون از ورزشگاه بین هواداران کلمبیا و نیروهای امنیتی و حتی در بعضی از موارد هواداران تیم ملی آرژانتین به وجود آمده بود که با آسیب جدی چند هوادار هم همراه شد اما در نهایت این دیدار برگزار شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره