نماد آخرین خبر

حمایت کاپیتان از کارواخال؛ موسیالا اصلا کجاست!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حمایت کاپیتان از کارواخال؛ موسیالا اصلا کجاست!

ورزش 3/آلوارو موراتا در جشن قهرمانی تیم ملی اسپانیا در یورو اظهارات جالبی را در تمجید از دنی کارواخال مطرح کرد.
 تیم ملی اسپانیا یکشنبه شب در دیدار فینال رقابت‌های جام ملت اروپا ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی انگلیس به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر حریف به پیروزی برسد و برای چهارمین بار جام قهرمانی یورو را از آن خود کند تا به پرافتخارترین تیم این مسابقات تبدیل شود.
کارواخال یکی از بهترین بازیکنان حاضر در این مسابقات بود و عملکرد بسیار خوبی را در ترکیب تیم ملی اسپانیا به نمایش گذاشت و توانست نقش مهم و ارزشمندی را در مسیر رسیدن به عنوان قهرمانی برای این تیم ایفا کند و نشان داد که هنوز توانایی درخشش در بالاترین سطح فوتبال اروپا را دارد. 
مراسم قهرمانی این تیم با حضور هواداران اسپانیایی شب گذشته در شهر مادرید برگزار شد و موراتا که به عنوان کاپیتان تیم ملی اسپانیا بسیار خوشحال به نظر می‌رسید، درباره کارواخال گفت: «موسیالا کجاست؟ او کجاست؟ بهترین مدافع راست دنیا، دنی کارواخال!»

اشاره این بازیکن در واقع به دیدارتیم ملی اسپانیا با تیم ملی آلمان بود که با پیروزی شاگردان لوئیس دلافوئنته به پایان رسید و کارواخال در این بازی مامور مهار موسیالا بود که به خوبی از عهده انجام این کار برآمد و به تیمش در صعود به مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ کمک بزرگی کرد. طعنه موراتا از چشم هواداران و کاربران در شبکه‌های اجتماعی هم پنهان نمانده و چندان به مذاق آلمانی‌ها خوش نیامده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره