نماد آخرین خبر

پایان انتظار رئال: امباپه در تست پزشکی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پایان انتظار رئال: امباپه در تست پزشکی

ورزش 3/کیلیان امباپه دقایقی قبل برای انجام تست پزشکی پیش از امضای قرارداد رسمی با رئال مادرید به محل بیمارستان در نظر گرفته شده رسید.
علاقه رئال مادرید به امباپه در چند سال اخیر به هیچکس پوشیده نبوده و مدیران این باشگاه چند بار تلاش کرده بودند که این بازیکن را از پاری سن ژرمن به خدمت بگیرند اما این انتقال عملی نشده بود تا در نهایت این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال و به عنوان بازیکن آزاد راهی این باشگاه شود.
قرارداد این ستاره فرانسوی با پاری سن ژرمن در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و او تصمیم گرفت که به دوران حضورش در این تیم خاتمه دهد و حالا قرار است تا ساعاتی دیگر قراردادش با باشگاه رئال مادرید که از بچگی رویای پوشیدن پیراهن آن را در سر داشت به صورت رسمی به امضا برسد. 
این بازیکن که شب گذشته وارد مادرید شده بود، دقایقی قبل در بیمارستان حاضر شد تا تست پزشکی را پیش از مراسم معارفه و امضای قرارداد پشت سر بگذارد. تعدادی از هواداران رئال مادرید برای استقبال از او در بیرون از این بیمارستان جمع شده بودند و فریادهایی را در حمایت از او سر دادند که با خوشحالی و استقبالش همراه بود. 

مراسم معارفه امباپه قرار است از ساعاتی دیگر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود و پیش‌بینی می‌شود که بیشتر از ۸۰ هزار نفر برای تماشای این مراسم از نزدیک در این ورزشگاه حاضر شوند. مدیران رئال مادرید همچنین از اسطوره‌های این باشگاه مانند زین الدین زیدان برای حضور در این مراسم دعوت کرده‌اند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره