نماد آخرین خبر

رونمایی از امباپه؛ لحظه به لحظه با معارفه قرن

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رونمایی از امباپه؛ لحظه به لحظه با معارفه قرن

ورزش 3/امروز رئال مادرید رسما از کیلیان امباپه در مراسمی باشکوه و در حضور 85 هزار هوادار در برنابئو رونمایی می کند.
در حالی که بخشی از بازیکنان رئال مادرید با شروع پیش فصل در تمرینات حاضر شده اند و سایر بازیکنان در حال لذت بردن از تعطیلات خود پس از جام ملت های اروپا و کوپا آمه ریکا هستند، کیلیان امباپه آماده می شود تا در سانتیاگو برنابئو روی صحنه برود و خود را به هواداران تیم جدیدش معرفی کند.
پس از اینکه برنابئو میزبان نمایش های عظیم تیلور سوئیفت، دوکی، مانوئل کاراسکو و لوئیس میگل بود، اکنون خود را برای بزرگترین معارقه قرن آماده می کند: رونمایی از کیلیان امباپه. 
یک مراسم باشکوه با آتش‌بازی، میهمانان ویژه، تصاویری از گل های امباپه روی تابلوی امتیازات ویدیویی 360 درجه و... رئال مادرید معارفه شماره 9 جدید را به رویدادی تبدیل می‌کند که شبیه هیچ رویداد دیگری نیست.

اگرچه از نظر هیجان و سطح انتظارات شاید به پای معارفه 14 سال پیش کریستیانو رونالدو نرسد ولی معرفی امباپه با حضور 85000 نفر در برنابئو همه رکوردها را می شکند. 
بلیت‌ها، اگرچه رایگان بودند، اما در عرض چند ساعت فروخته شدند و تلاش‌هایی برای فروش مجدد آن‌ها به قیمت بیش از صد یورو صورت گرفته است که نشان از جنون هواداران برای دیدن ستاره فرانسوی دارد.
آغاز یک دوره جدید
فروش پیراهن ها از قبل مشخص کرده است که چه چیزی در راه است: تب امباپه در رئال مشهود است. فلورنتینو پرز و پیری، رئیس افتخاری باشگاه، روی صحنه در سانتیاگو برنابئو منتظر او خواهند بود. میهمانان، خانواده و دوستان مهاجم فرانسوی در زمین مسابقه حضور خواهند داشت و انتظار می رود که برای حاضران و خود او نیز غافلگیرکننده شود.
کیلیان از ساعت 10 با حضور در کلینیک رئال تست های پزشکی را پشت سر گذاشت و پزشکان از این فرصت استفاده کردند تا بینی امباپه را ارزیابی کنند و تشخیص دهند که آیا جراحی لازم است یا خیر. 
امباپه برای اولین بار ساعت 13.30 برای هواداران سخنرانی خواهد کرد. او البته قبل از رفتن به ورزشگاه قرارداد خود را امضا می کند و در والدبباس نیز برای اولین بار با هم تیمی های جدید خود روبرو می شود. 
معرفی کیلیان امباپه نشان دهنده آغاز دوران جدیدی در رئال مادرید است و نمایشی آماده شده است که نوید برآورده کردن انتظارات همه هواداران را می دهد.
با لحظه به لحظه این مراسم بزرگ همراه ما باشید:
پوشش زنده خبری

**پایان مراسم و امباپه دقایقی بعد در نشست خبری حاضر خواهد شد.

**پایان حرف‌های امباپه و دور افتخار کیلیان



 **امباپه به سبک الگویش رونالدو: یک، دو، سه، زنده باد رئال

 
 
**کیلیان امباپه: روز باورنکردنی است. از کودکی من فقط یک رویا یعنی بازی برای رئال را داشتم و بودن در اینجا برای من بسیار مهم است.هواداران مادریدی تشکر می‌کنم زیرا سال‌ها عشق خود را به من نشان داده‌اند. اکنون رویای دیگری دارم. رویای تاریخسازی در رئال.
من افتخار می‌کنم که رویایم را برآورده کردم و بازیکن بهترین باشگاه تاریخ فوتبال هستم. نمی‌توانم باور کنم و در نهایت گریه خواهم کرد. و حالا همه با هم: 1،2،3 زنده باد مادرید!!
**نوبت به سخنرانی امباپه رسید:

کیلیان امباپه: ظهر همگی بخیر. من سعی می‌کنم به زبان اسپانیایی صحبت کنم. وای، بودن اینجا باورنکردنی است. من سال‌ها آرزوی بازی برای رئال مادرید را داشتم و امروز رویای من به حقیقت پیوست. من یک پسر شادم.
می‌خواهم از رئیس فلورنتینو پرز تشکر کنم که از روز اول به من اعتماد کرد. این مدت خیلی اتفاقات افتاده...
اما ممنون. همچنین از همه افرادی که مرا به اینجا رساندند تشکر می‌کنم. من تمام خانواده‌ام را می‌بینم، مادرم که گریه می‌کند (نشان رئال را می‌بوسد).
**بوسه امباپه به نشان رئال مادرید:

**فلورنتینو پرز: می‌خواهم بدانی که عشقت به رئال مادرید به تو قدرت لازم برای غلبه بر تمام موانع برای رسیدن به این باشگاه را داده است. اتفاقاتی در این ورزشگاه رخ می‌دهد که توضیح آنها دشوار است. اما ما هواداران رئال مادرید می‌دانیم که این اتفاقات به چه دلیل رخ می‌دهد. با این پیراهن هرگز تسلیم نمی‌شوید و این طرفدار همیشه با تو خواهد بود زیرا تو نیز هرگز تسلیم نشدی. حتی نمی.توانم افتخاراتت را تصور کنم.
تو به تازگی رکورد بیشترین گل در لیگ فرانسه را پشت سر گذاشتی و در این فصل سه گانه را در فرانسه به دست آوردی. من از عشق بی قید و شرط تو به رئال مادرید تشکر می‌کنم. صدها کودک به لطف بنیاد همبستگی تو از فرانسه آمده‌اند. همه اینها باعث می‌شود ما فوق العاده مفتخر باشیم. به خانه خودت خوش آمدی، به رئال مادرید خوش آمدی
**امباپه و زیدان

**فلورنتینو پرز: از کیلیان متشکرم، متشکرم که تلاش زیادی کردی تا به باشگاه رویاهایت بیایی. ممنون که هرگز از عشقت به این باشگاه دست نکشیدی

 **کیلیان اینجاست:

**فلورنتینو پرز: کیلیان، تو بسیار تلاش کردی تا به اینجا بیایی.  مردم حتی آن را باور نمی‌کنند. تو اینجایی چون رویای خود را رها نکردی.
**پدر و مادر امباپه احساساتی شده‌اند و اشک می‌ریزند.

**امباپه در آغوش پرز و زیدان:

**ورود امباپه به چمن و ورزشگاه منفجر شد:

**فلورنتینو پرز: شما اعضا و هواداران رئال مادرید که نماینده همه هواداران هستید، قلب این باشگاه هستید. شما خوب می‌دانید که اینجا رئال مادرید است. چاره‌ای جز ادامه تقویت این افسانه وجود ندارد. در این معبد باشکوه، بخش خوبی از تاریخ ما نوشته شده است. اکنون برنابئو برای آنچه قبل و بعد خواهد بود آماده است. می‌خواهیم همچنان از حضور بهترین بازیکنان جهان لذت ببرید. و امروز نمادی از این باشگاه با ماست که در ابتدا به عنوان بازیکن و سپس به عنوان مربی همه را بسیار خوشحال کرده است، برنده توپ طلا، زننده گل قهرمانی ما در فینال لیگ قهرمانان 2002 گلاسکو. از شما می‌خواهم که بیایید و به ما بپیوندید. زین الدین زیدان.
زیزو عزیز، این خیلی مهم است: 12 سال پیش شما یک کودک را به باشگاه دعوت کردید که امروز اینجا ظاهر می‌شود. امروز به کیلیان امباپه خوش آمد می‌گوییم.
**فلورنتینو پرز: این مایه خرسندی است که به شرایط عادی برگشتیم و می‌توانیم معارفه خریدها را در برنابئو داشته باشیم. هر بار از بازیکنی که قرار است برای اولین بار پیراهن باشگاه ما را بپوشد، اینگونه استقبال می‌کنیم و الان وقت جشن است.
این باشگاه محبوب‌ترین و تحسین برانگیزترین باشگاه در جهان است. اسطوره‌های بزرگ ما مانند سانتیاگو برنابئو یا آلفردو دی استفانو، خنتو یا کوپا، همه آنها افسانه رئال مادرید را ساختند. ممنون از سانتاماریا که اینجا هستید. و همچنین به رئیس افتخاری ما، پیری. از شما پیری عزیز متشکرم و از شما می‌خواهم که نزد من بیایید و مرا همراهی کنید.
**فلورنتینو پرز: مادریدیستاها، ما بسیار خوشحالیم که یک بار دیگر می‌توانیم خریدهای بزرگ خود را در برنابئو ارائه دهیم.
این باشگاه منحصر به فرد و تاریخی است. 
**فلورنتینو پرز پشت میکروفن رفت و سخرانی رئیس شروع شد:

قبل از هر چیزی می‌خواهم به تیم اسپانیا برای قهرمانی در یورو تبریک بگویم. به این رویداد تاریخی خوش آمدید. اولین حرف من این است که به تیم فوتبال اسپانیا به دلیل کسب چهارمین قهرمانی اروپا در تاریخ خود تبریک بگویم. نه تنها به خاطر قهرمانی، بلکه به خاطر روشی که آنها به این موفقیت دست یافتند، تبریک می‌گویم.
**نمایی تماشایی از برنابئو

**ویدیویی از گل‌های امباپه با پیراهن موناکو، فرانسه و پی اس جی پخش شد؛ شادی گل رونالدویی با پیراهن موناکو:

**عشق امباپه به رئال از کودکی

**ویدیوی جالب رئال از 12 سالگی امباپه که چند هفته با دعوت زیدان برای تمرین به آکادمی رئال ملحق شده بود ولی در نهایت به آکادمی موناکو رفت.

**ویدیویی از تاریخچه باشگاه با سرود رئال در حال پخش

**پدر (ویلفرد) و مادر (فائزه العماری) کیلیان امباپه در ورزشگاه

**ورود پرز، پیری (رئیس افتخاری) و زیدان به برنابئو در میان تشویق های هواداران

**اولین تصاویر کیلیان امباپه با پیراهن رئال مادرید قبل از ورود به چمن برنابئو

**امباپه به سانتیاگو برنابئو رسید

**سولاری، رائول و آربلوا در برنابئو

**خبرنگار رئال مادرید تی وی ادعا کرد امروز یک سورپرایز بسیار بزرگ خواهند داشت!

**نگاه کن کیلیان، به زودی تو هم یکی از این جام ها رو بالا می بری

**امباپه در کنار 15 جام قهرمانی اروپای رئال و هنگام دریافت هدیه از فلورنتینو پرز

**لحظه تاریخی برای باشگاه رئال مادرید



**امباپه در کنار پرز بعد از امضای قرارداد رسمی تا 2029

**اولین تصویر از لحظه امضای قرارداد امباپه در کنار پرز

**برنابئو در حال پر شدن ...مراسم از ساعت 13.30 شروع می شود و حضور این همه جمعیت با توجه به گرمای هوا، تعطیلات تابستانی و ساعت بد مراسم جالب توجه است.

**دو قاب در کنار هم، 15 سال پیش رونالدو در مسیر برنابئو در کنار تصویری از امباپه در حال رفتن به مراسم معارفه اش در برنابئو

 
**اولین حضور امباپه در رختکن رئال مادرید

 **امباپه در مسیر رفتن به سانتیاگو برنابئو

**برنابئو آماده است:

**پیام خوش آمد به امباپه روی نمایشگر بزرگ 360 درجه برنابئو

**برنامه امروز معارفه امباپه
تست های پزشکی 
امضای قرارداد با فلورنتینو پرز 
معارفه در برنابئو 
کنفرانس مطبوعاتی 
**موج جمعیت هواداران رئال منتظر باز شدن درهای برنابئو و پر کردن سکوها

**امروز 200 کودک از بنیاد خیریه امباپه نیز در مراسم معارفه او حاضر خواهند بود.
**اولین بازی امباپه برای رئال مادرید چه زمانی خواهد بود؟
اولین بازی امباپه با پیراهن رئال مادرید به عملکرد فرانسه در جام ملت‌های اروپا بستگی داشت. 
با رسیدن فرانسه به نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا، اولین بازی امباپه برای رئال مادرید در 14 آگوست (24 مرداد) در سوپرجام اروپا برابر آتالانتا در ورشو لهستان خواهد بود. او رئال را در تور آمریکا همراهی نمی‌کند.

**15 سال پیش معارفه کریم بنزما در رئال

**گفته می شود امروز میهمانانی در جشن معارفه خواهند بود که قرار است امباپه را به شدت سورپرایز کنند.

**نمایی از درون ورزشگاه برنابئو که مهیای معارفه باشکوه امباپه به نظر می رسد


**پیراهن شماره 9 امباپه با امضای خودش روی آن

**امباپه، به آرزوت رسیدی؟ قطعا

 **اولین تصویر کیلیان از درون کلینیک باشگاه

**امباپه در تست های پزشکی رئال مادرید 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره