نماد آخرین خبر

پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها برای ستاره جنجالی بارسا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها برای ستاره جنجالی بارسا

ورزش 3/پیشنهاد هنگفت و قابل توجهی از سوی باشگاه‌های عربستانی برای جذب ویتور روکه به مدیران بارسلونا رسیده است.
روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته به بارسلونا پیوست و امیدوار بود که بتواند به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تحت هدایت ژاوی تبدیل شود اما شرایط به شکل متفاوتی برای او پیش رفت و حالا به نظر می‌رسد که او در یک قدمی ترک این باشگاه قرار دارد.
پیش از این گفته شده بود که مدیران بارسا مایل هستند که این بازیکن که با اظهارات جنجالی خودش و مدیر برنامه‌اش حواشی‌ای را به وجود آورده بود به فروش برساند و حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که بارسلونا پیشنهاد هنگفت برای فروش او از یکی از باشگاه‌های عربستانی دریافت کرده است. 
در صورتی که این انتقال انجام شود، بارسلونا سود قابل توجهی از فروش او به دست خواهد آورد. با این حال، دکو و هانسی فلیک هستند که تصمیم نهایی را درباره فروش او خواهند گرفت. این در حالی است که گفته می‌شود بارسا از جدایی او در این تابستان تقریباً مطمئن است و این موضوع را به این بازیکن هم اعلام کرده است.

اما روکه همچنین روی ادامه همکاری با بارسا تاکید دارد. او دوست دارد در این تیم بماند ولی این احتمال وجود دارد که پس از پایان تور پیش فصل از سوی مدیران باشگاه برای جدایی تحت فشار قرار بگیرد چون فروش او می‌تواند جذب نیکو ویلیامز را بسیار آسان‌تر و سریع‌تر کند و به همین دلیل مدیران بارسا تمام توان‌شان را برای متقاعد کردن او به کار خواهند گرفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره