نماد آخرین خبر

خبر بد برای بارسلونا درباره مصدومیت آرائوخو

منبع
تسنيم
بروزرسانی
خبر بد برای بارسلونا درباره مصدومیت آرائوخو

تسنیم/آسیب دیدگی مدافع اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا شدید‌تر از آن چیزی است که پیش از این به اطلاع مسئولان باشگاه رسیده بود.
باشگاه بارسلونا پس از انجام تست‌های پزشکی روی رونالد آرائوخو متوجه شده که مصدومیت این مدافع اروگوئه‌ای شدید‌تر از چیزی است که در ابتدا تصور می‌شد طوری که او درمان او مستلزم انجام یک عمل جراحی است که طی روزهای آتی در کشور فنلاند انجام خواهد شد.
براساس اعلام نشریه رلوو، مصدومیت آرائوخو که در اردوی تیم ملی اروگوئه و در جریان رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا رخ داد، او را حداقل برای 4 ماه خانه‌نشین خواهد کرد و بسیار بعید است که او قبل از ماه دسامبر به میادین برگردد. مصدومیت او که جزو مهره‌های کلیدی خط دفاعی بارسلونا است، تأثیر بسزایی روی برنامه‌های این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات داشته و باعث ایجاد تغییراتی پیش‌بینی نشده در آن شده است. تا پیش از این اتفاق، روند مذاکرات باشگاه بارسلونا با آرائوخو برای تمدید قرارداد به بن‌بست خورده بود و عملاً هیچ نشانه‌ای از توافق برای عقد قرارداد جدید دیده نمی‌شد. اکنون با خانه‌نشینی بازیکن برای مدتی طولانی، احتمال فروش او بسیار بیشتر هم شده است.
در همین حال رلوو نوشته است که مصدومیت آرائوخو فروش چند بازیکن دیگر را هم محتمل کرده است. طبق ادعای این رسانه اسپانیایی، بارسایی‌ها برای خریدهای تابستانی‌شان که نام 7 مدافع میانی در میان آنها دیده می‌شود، ملزم به کسب درآمد هستند و این لیست شامل کلمنت لنگله، اریک گارسیا و میکاییل فایه می‌شود. گویا در این بین گارسیا از جیرونا پیشنهاد دارد، تیمی که فصل گذشته هم قرضی برایش بازی کرد و فایه هم شخصاً به دلیل قطع امید از رسیدن به ترکیب اصلی میل به جدایی دارد. در ماه‌های اخیر گزارش‌هایی مبنی بر اینکه بارسلونا برای گارسیا رقمی بین 15 تا 20 میلیون یورو می‌خواهد منتشر شد و این در حالی بود که پورتو هم به جذب فایه تمایل نشان داده بود که البته الان وضعیت فرق کرده و تیم پرتغالی دیگر تلاشی برای جذب او انجام نداده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره