نماد آخرین خبر

تمدید قرارداد رئال با بهترین دفاع راست جهان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تمدید قرارداد رئال با بهترین دفاع راست جهان

ورزش 3/ مارکا امروز نوشت که رئال مادرید یک قرارداد بسیار خوب برای تمدید با دنی کاروخال ارائه داده و انتظار این است که او به زودی امضای نهایی را بزند.
دنی کارواخال فصل 24-2023 را به زیباترین شکل ممکن تمام کرد. او که با رئال فاتح سوپرجام، لالیگا و لیگ قهرمانان شده بود، با اسپانیا یورو 2024 را نیز فتح کرد و هم در رئال و هم در لاروخا مهره ای ثابت و موثر بود. او در فینال لیگ قهرمانان گل اول رئال را به دورتموند زد و تمام بازی های یورو به غیر از یک بازی که محروم بود، فیکس به میدان رفت.
نمایش های درخشان او در بازی برابر آلمان و فینال برابر انگلیس از یادنرفتنی است و نه تنها مدعی توپ طلاست که بسیاری او را بهترین مدافع راست حال حاضر جهان می دانند.
رئال مادرید نیز به خوبی ارزش یکی از کاپیتان هایش را می داند و طبق ادعای مارکا قراردادی یک ساله تا ژوئن 2026 به او پیشنهاد داده است. دستمزد کارواخال افزایش قابل توجهی خواهد داشت و رئال خوشبین است به زودی او امضای نهایی را بزند.
نکته قابل توجه حفظ قانون باشگاه در تمدید قرارداد با بازیکنان بالای 30 سال است. رئال به این دسته بازیکنان تنها قرارداد یک ساله پیشنهاد می دهد و حتی کارواخال نیز مستثنی نیست.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره