نماد آخرین خبر

نقل و انتقالات جذاب لیگ برتر!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نقل و انتقالات جذاب لیگ برتر!

ورزش 3/ پنجره تابستانی لیگ برتر با اخبار هیجانی و جذاب دنبال می‌شود.
لیگ برتر ایران در حالی از ماه بعد آغاز می‌شود که نقل و انتقالات تابستانی با هیجان خاصی جریان دارد و باشگاه‌ها به دنبال خرید بازیکن موردنظر خود می‌روند.
در این بین مدعیان قهرمانی با توان و انرژی بیشتری پای به صحنه گذاشته و تلاش می‌کنند هر طور که شده، بازیکنان موردنظر را برای انجام انتقال متقاعد کنند. استقلال بعد از جذب رامین رضاییان، حالا دست بالا را در بازار دارد و تراکتور هم با نهایی کردن انتقال علیرضا بیرانوند، چشم‌ها را متوجه خود می‌بیند.
البته پرسپولیس مذاکرات خود را به شکلی زیر پوستی ادامه می‌دهد اما هواداران این تیم انتظار دارند که این مذاکرات هرچه زودتر به امضای نهایی بیانجامد و بازیکنان تازه راهی تمرین شوند. همچنین سپاهان در روزهای آینده در معرض چند تصمیم مهم قرار خواهد گرفت و باید با چند بازیکن خود وداع کند.

پوشش زنده خبری

**محرم نویدکیا با کمبود شدید بازیکن مواجه شده و به همین خاطر نمی‌تواند تمرینات مس را برای فصل جدید شروع کند. او از مدیران باشگاه خواسته ابتدا برای تمدید نفرات کنونی گام بردارند .
**کاپیتان استقلال اوایل هفته آینده با مدیران این باشگاه دیدار گفت و گو خواهد کرد. سیدحسین در این جلسه شرایط قراردادی خود را مشخص خواهد کرد.
**در صورت پیوستن فرشاد احمدزاده به پرسپولیس، باید دید که پیراهن شماره ده از بین او، سرلک و اورونوف به چه کسی خواهد رسید.

**حسین پورحمیدی درخواست جدایی خود از تراکتور را داده و قصد دارد لژیونر شود.

**مامه تیام که شایعات حضورش در لیگ ایران وجود داشت، به ایوب اسپورت ترکیه ملحق خواهد شد.

**باشگاه پرسپولیس که قصد داشت برای جانشینی بیرانوند، محمدرضا اخباری را در نظر بگیرد، از جذب این بازیکن عقب نشینی کرده و باتوجه به مصدومیت او و همچنین دوری از آمادگی مناسب، فعلا قصد مذاکره نهایی با این دروازه‌بان را ندارد و حتی جذب احتمالی او را به تست پزشکی کامل منوط کرده است.

**یزان العرب مدافع اردنی مدنظر پرسپولیس به تیم فوتبال اف سی سئول پیوست.

**سعید صادقی در تمرین پرسپولیس حاضر نمی‌شود و این موضوع شایعات پیرامون جدایی این بازیکن را دامن زده است.

**سرنوشت کوین یامگا هنوز مشخص نیست. او که یک گل مهم در شهرآورد به ثمر رسانده، باتوجه به وضعیت چشمش هنوز شرایط خوبی برای بازی رسمی ندارد.

**رضا درویش که امضایش پای الحاقیه قرارداد بیرانوند جنجالی شده چندی پیش در جمع هیات مدیره پرسپولیس بار دیگر با تاکید بر اینکه گلر شماره یک این تیم فسخ بی‌جهتی داشته، مدعی شد اینقدر به این موضوع اطمینان دارد که در صورتی که این رای به سود بیرانوند اعلام شود، از سمت خود کنار خواهد رفت.

**محمد دانشگر مدافع تیم سپاهان غایب تمرینات پیش فصل این تیم است. البته باشگاه سپاهان مدعی شده که او فردا به اردو ملحق خواهد شد اما به نظر می‌رسد که دانشگر خود را آماده انتخاب تیم بعدی می‌کند.

**سینا اسدبیگی که شایعه جدایی او از پرسپولیس وجود داشت، در تمرینات این تیم حاضر است و باتوجه به کمبود بازیکن، راهی تیم دیگری نخواهد شد.

**باتوجه به جذب دانیال اسماعیلی‎فر برای پست دفاع راست، احتمال جدایی مهدی شیری از تیم تراکتور وجود دارد. او البته تحت قرارداد سرخپوشان تبریزی است اما شاید در روزهای آینده کارش را با این تیم به پایان برساند.

**علی علیپور این روزها در ترکیه حضور دارد و ممکن است یک تیم از سوپرلیگ این کشور را به عنوان مقصد خود برگزیند. او طبق قرار قبلی امروز باید پاسخ مدیران باشگاه را بدهد.

**دراگان اسکوچیچ فردا اولین جلسه تمرینی خود را در جمع سرخپوشان تبریزی برگزار خواهد کرد و باید دید کدام بازیکنان در اولین تمرین حاضر خواهند شد.

**حسین کعبی مربی سابق تیم فولاد با عقد قراردادی به کادرفنی تیم استقلال خوزستان ملحق شد.

**به‌علت انتقال لیموچی به سپاهان و بر اساس مفاد قرارداد، عیسی مرادی مهاجم سپاهان به آلومینیوم پیوست.

**یورگن لوکادیا مهاجم هلندی و سابق پرسپولیس به صورت تستی در تیم کاستیون حضور یافته تا شاید به این تیم در سگوندا دیویژن ملحق شود.

**رامین رضاییان پنجاه و سومین بازیکنی است که با سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس راهی تیم رقیب سنتی می‌شود.

**روز گذشته یکی دیگر از افراد حاضر در کمپ، محمد نوازی بود. مربی استقلال و دستیار جواد نکونام که در جلسات نخست تمرینی غایب بود و شایعات جدایی او منتشر شده بود، در محل تمرین حاضر شد.

**شنیده می‌شود که سیستم مورد علاقه گاریدو سه دفاعه است و این موضوع باعث می‌شود سه ستاره خط دفاعی پرسپولیس به طور همزمان در زمین باشند و فضای رقابتی برای مدافع نیمکت‌نشین نیز مهیاتر باشد.

**ظهر امروز وب‌سایت مراکشی المغرب اسپورت در گزارشی مدعی شد باشگاه پرسپولیس به درخواست گاریدو که سابقه حضور در الوداد را نیز دارد، خواهان جذب امین ابوالفتح، مدافع این تیم، شده است. اما آنطور که خبرنگار ما از باشگاه پرسپولیس کسب اطلاع کرده است، مدیران این باشگاه هیچ‌ مذاکره‌ای با امین ابوالفتح نداشته‌اند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره