نماد آخرین خبر

طعنه موارتا به هواداران اتلتیکومادرید بعد از توافق با میلان

منبع
تسنيم
بروزرسانی
طعنه موارتا به هواداران اتلتیکومادرید بعد از توافق با میلان

تسنیم/ستاره اسپانیایی روخی‌بلانکو که در شرف عقد قرارداد با روسونری است، به منتقدان و مخالفان ادامه حضورش در متروپولیتانو طعنه‌ زد.
روز گذشته (دوشنبه) برخی منابع از جمله فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا اعلام کردند که دو باشگاه میلان و اتلتیکومادرید برای انتقال آلوارو موراتا از مادرید به میلان به توافق رسیده‌اند و کاپیتان تیم ملی اسپانیا پس از سپری کردن تعطیلات تابستانی‌اش راهی ایتالیا خواهد شد.
این خبر با واکنش‌هایی در فضای مجازی همراه شد که در میان آنها برخی از هواداران اتلتیکومادرید هم ناراحتی خود را از جدایی ستاره‌شان که به تازگی با اسپانیا فاتح یورو 2024 شده است، ابراز کردند اما موراتا به آنها واکنش جالبی نشان داد.
این اتفاق زمانی رخ داد که یکی از کاربران فضای مجازی در پستی در اینستاگرام راجع به خبر انتقال موراتا به میلان نوشت:«خیلی جالب است، کلی دم از پرچمداری اتلتیکو زد و حالا دارد می‌رود».
موراتای 31 ساله در پاسخ به این کاربر نوشت:« چطور شده که حالا نمی‌توانم بروم در حالی که بعد از بازی برابر دورتموند همه شما می‌خواستید مرا بیرون بیندازید.
اشاره موراتا به شکست اتلتیکومادرید برابر دورتموند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته بود که در نیمه اول آن یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد و به خاطر همین اتفاق دیه‌گو سیمئونه او را بین دو نیمه تعویض و در ادامه بازی‌های فصل هم نیمکت‌نشین کرد.

موراتا پس از قهرمانی در یورو نیز از انتقادات صورت گرفته از او به خاطر عملکردش در فصل گذشته نیز صریحاً رسانه‌‌ها را مخاطب قرار داده و گفته بود که در اسپانیا هیچ کسی برای دیگری احترام قائل نیست.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره