نماد آخرین خبر

اشتیاق گلر تیم یحیی برای بازگشت به ایران

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اشتیاق گلر تیم یحیی برای بازگشت به ایران

ورزش 3/کریستوفر کنت سنگربان اتریشی قرمز پوشان اهوازی با امیدواری زیادی برای تجربه چهارمین سال حضور در لیگ برتر وارد ایران می‌شود.
رفته رفته تمرینات تیم‌های لیگ برتری شکل یکپارچه‌تری به خود می‌گیرد و تمام ۱۶ تیم‌ حاضر در مسابقات کارشان را برای حضور در دوره ۲۴ لیگ برتر آغاز می‌کنند. 
در این بین تمرینات چند تیم نیز آغاز شده و فولاد خوزستان که با جذب یحیی گل‌محمدی به دنبال یک تغییر بزرگ و فرار از کابوس سال گذشته است، تقریبا همزمان با سپاهان و پرسپولیس و استقلال کارش را برای فصل پیش رو آغاز کرد. 
کنت سنگربان اتریشی فولاد هم با انتشار یک استوری خبر داد به زودی به سایر نفرات ملحق خواهد شد و امیدوار است چهارمین سال حضورش در فوتبال ایران با یحیی گل‌محمدی حتی بهتر از سال اول تمام شود. 
کنت در لیگ ۲۱ خرید محرم نویدکیا برای جانشینی پیام نیازمند بود و فصل را با رتبه سومی تمام کرد. او سپس به فولاد پیوست و در فصل پیش رو برای سومین سال متوالی با پیراهن این تیم به میدان می‌رود.
کنت در استوری خود که خبر از بازگشت به ایران می‌دهد اینطور نوشته است: «در راه بازگشت به تیم. برای شروع تمرینات و بازی دوباره مقابل هواداران نمی‌توانم صبر کنم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره