نماد آخرین خبر

وینیسیوس هوادارانش را سر کار گذاشت!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
وینیسیوس هوادارانش را سر کار گذاشت!

ورزش 3/موزه مادام توسو با یک دوربین مخفی جالب در مورد ساخت مجسمه وینیسیوس جونیور، ستاره تیم ملی برزیل، خبر از قرار گرفتن مجسمه این بازیکن در این موزه داد.

در کلیپی که به تازگی در فضای مجازی پخش شده است، مسئولان موزه هواداران را برای عکس گرفتن با مجسمه وینیسیوس راهنمایی می‌کنند اما نکته جالب این است که خبری از مجسمه نیست و این خود بازیکن است که مانند مجسمه ایستاده و هواداران را فریب می‌دهد.

در این دوربین مخفی و در هنگامی که هواداران برای عکس‌برداری در کنار وینیسیوس می‌ایستند، او ناگهان حرکت می‌کند و واکنش و ترس هواداران از این اتفاق، باعث خلق لحظات جالب و خنده‌داری شده است.

موزه مادام توسو قرار است بزودی یک مجسمه واقعی از این ستاره رئال مادرید و تیم ملی برزیل را در همان جایی که خود بازیکن ایستاده بود قرار دهد و در معرض دید عموم بگذارد.

وینیسیوس در فصلی که گذشت با رئال مادرید دوران درخشانی را پشت سر گذاشت و موفق به کسب سه جام شد اما در تیم ملی برزیل با ناکامی بزرگی مواجه شد و در مرحله یک‌چهارم نهایی از مسابقات کوپا آمه‌ریکا کنار رفت. با این وجود او همچنان یکی از نامزدهای اصلی کسب جایزه توپ طلای ۲۰۲۴ است.




ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره