نماد آخرین خبر

موراتا تایید کرد؛ به میلان می‌روم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
موراتا تایید کرد؛ به میلان می‌روم

ورزش 3/پس از ماه‌ها گمانه‌زنی و حواشی پیرامون آینده‌اش، آلوارو موراتا سرانجام تصمیم به ترک اتلتیکو مادرید گرفت. این مهاجم اسپانیایی که پس از قهرمانی با تیم ملی اسپانیا در یورو، مورد انتقاد برخی از هواداران قرار گرفته بود، در مصاحبه‌ای با رادیو "کوپه" به این جدایی تلخ واکنش نشان داد.

موراتا با بیان اینکه خداحافظی با هم‌تیمی‌هایش برایش بسیار مهم بوده است، از حمایت‌های آن‌ها در طول دوران حضورش در اتلتیکو قدردانی کرد. او همچنین از کادر فنی باشگاه به ویژه میگل آنخل، کارلوس بوسرو و آندره تشکر کرد و گفت: "آن‌ها در لحظاتی که شرایط خوبی نداشتم، همیشه به من کمک کردند. وقتی در جایی هستید که نمی‌توانید خوب بازی کنید، بهتر است به دنبال گزینه دیگری باشید."

موراتا در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد که قهرمانی با اتلتیکو مادرید برایش از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و او همیشه خود را عضوی از خانواده اتلتیکو می‌داند. او گفت: "من نمی‌خواهم دروغ بگویم، اگر با اتلتیکو لیگ قهرمانان را کسب می‌کردم، به اندازه قهرمانی با تیم ملی اسپانیا برایم ارزش داشت. این باشگاه متعلق به من است."

موراتا در پایان مصاحبه خود به شایعات پیوستنش به میلان واکنش نشان داد و گفت: "هنوز باید تست‌های پزشکی را انجام دهم، اما بله، این انتقال در شرف نهایی شدن است."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره