نماد آخرین خبر

پیام اینستاگرامی امباپه به هواداران رئال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیام اینستاگرامی امباپه به هواداران رئال

ورزش 3/کیلیان امباپه، فوق‌ستاره فرانسوی فوتبال جهان، که پس از ماه‌ها گمانه‌زنی و انتظار بالاخره به رئال مادرید پیوست، با انتشار پستی احساسی در اینستاگرام، به هواداران این تیم خوش آمد گفت.

امباپه در این پست نوشت: "امروز روز فراموش نشدنی برای من و خانواده‌ام بود. به رویای بچگی خودم دست یافتم. خیلی احساساتی شدم. متشکرم بابت محبت و عشقی که در این سال‌ها به من ابراز کردید. بسیار خوشحال و مفتخرم که عضوی از این خانواده بزرگ شده‌ام. بی‌صبرانه منتظر بازی کردن برای بهترین باشگاه جهان هستم. هالا مادرید!"

این پیام کوتاه اما پر احساس، به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و واکنش‌های گسترده‌ای را به همراه داشت. هواداران رئال مادرید از سراسر جهان با استقبال گرمی از امباپه استقبال کردند و به او خوش آمد گفتند. این پست همچنین در بین رسانه‌های ورزشی جهان بازتاب گسترده‌ای داشت و بسیاری از کارشناسان فوتبال، این انتقال را یکی از بزرگترین انتقال‌های تاریخ فوتبال دانستند.

امباپه که از کودکی طرفدار رئال مادرید بوده، در این پست به آرزوی دیرین خود دست یافته است. او بارها علاقه‌اش به رئال مادرید و الگوی خودش، کریستیانو رونالدو ابراز کرده بود..


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره