نماد آخرین خبر

جنجال بزرگ در رختکن چلسی؛ ستاره آرژانتینی آنفالوو شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جنجال بزرگ در رختکن چلسی؛ ستاره آرژانتینی آنفالوو شد!

ورزش 3/طبق خبر منتشرشده از آراِم‌سی اسپورت، بازیکنان فرانسوی تیم چلسی از انزو فرناندز، هم‌تیمی آرژانتینی خود، به دلیل خوشحالی‌اش پس از فینال کوپا آمه‌ریکا که شامل خواندن سرودهای نژادپرستانه درباره بازیکنان تیم ملی فرانسه بود، خشمگین هستند.

باشگاه چلسی بازیکنان فرانسوی پرتعدادی از جمله مالو گوستو، لزلی اوگوچوو، کریستوفر انکونکو، وسلی فوفانا، اکسل دیساسی و بنوآ بادیاشیل را در اختیار دارد. بازیکنان تیم آرژانتین پس از پیروزی در فینال کوپا آمه‌ریکا مقابل کلمبیا، سرودی نژادپرستانه درباره اصالت بازیکنان تیم فرانسه سر دادند که در ویدئویی که توسط فرناندز ضبط شده، قابل شنیدن است.

بازیکنان آلبی سلسته پس از فینال در ویدیویی که توسط فرناندز ضبط شده، سرودی با این مضمون سر دادند: «آنها برای فرانسه بازی می‌کنند، اما اهل آنگولا هستند. مادرش نیجریه‌ای است، پدرش کامرونی. اما روی پاسپورت: فرانسوی.» به عنوان شخصی که فیلم این سرودها را ضبط کرده، بازیکنان فرانسوی چلسی به شدت از هافبک آرژانتینی عصبانی شده‌اند. حتی گفته می‌شود فوفانا، دیساسی و گوستو، حساب این بازیکن را در اینستاگرام آنفالوو کرده‌اند.

فدراسیون فوتبال فرانسه نیز به دلیل سر دادن این سرودهای نژادپرستانه از بازیکنان آرژانتین، از فدراسیون فوتبال این کشور به فیفا شکایت کرده است. فیفا هنوز به این شکایت پاسخی نداده اما انتظار می‌رود در روزهای آینده جزئیات جدیدی مشخص شود.

در سمت دیگر چلسی نیز دست به کار شده و تحقیقات را علیه این ویدئوی نژادپرستانه و انزو فرناندز آغاز کرده و گفته می‌شود ممکن است این بازیکن با جریمه‌هایی قابل توجه مواجه شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره