نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

استقلال صفحه ستاره جدا شده را آنفالو کرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
استقلال صفحه ستاره جدا شده را آنفالو کرد!

ورزش 3/  جدایی صالح حردانی با انتشار پست این بازیکن در صفحه شخصی اش قطعی شد. موضوعی که در روزهای آغازین بازار نقل و انتقالات به گوش می رسید و این بازیکن که با سپاهان به توافق رسیده، به زودی قراردادش را با اصفهانی ها به امضا خواهد رساند.

پس از اینکه سه شنبه شب خبر توافق حردانی با سپاهان رسانه ای شد و این بازیکن با انتشار پستی، جدایی اش از استقلال را اعلام کرد، صفحه رسمی باشگاه در اینستاگرام واکنش سریعی به این موضوع داشت و صالح را از لیست دنبال شونده های خود پاک کرد.

آنفالو شدن حردانی توسط پیج رسمی باشگاه استقلال، نشان دهنده قطعی شدن حضور این بازیکن در سپاهان است. انتقالی که پس از جذب رامین رضاییان، قطعی شد و حالا صالح باید در اصفهان به ماجراجویی هایش ادامه بدهد.

البته تا لحظه نگارش این خبر، خود حردانی همچنان صفحه رسمی باشگاه استقلال را دنبال می کند و اصطلاحا پیج تیم سابقش را آنفالو نکرده است.

پیش از این، حردانی با انتشار یک استوری، مدعی شد که تنها درخواستش برای تمدید قرارداد، دریافت مطالباتش است که این ادعا نیز با واکنش سریع باشگاه همراه شد و استقلال با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که مشکلی برای پرداخت طلب حردانی و تمدید قرارداد او ندارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره