نماد آخرین خبر

پیام خداحافظی کاپیتان با ساوت‌گیت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیام خداحافظی کاپیتان با ساوت‌گیت

ورزش 3/هری کین پیامی را در واکنش به استعفای گرت ساوت‌گیت از هدایت تیم ملی انگلیس منتشر کرد.
 تیم ملی انگلیس در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ موفق شد برای دومین بار متوالی به دیدار فینال راه پیدا کند اما بار دیگر در این بازی شکست خورد و اتفاقی که در دیدار برابر تیم ملی ایتالیا برای آنها رخ داده بود این بار مقابل تیم ملی اسپانیا اتفاق افتاد و ناکامی این تیم در کسب عنوان قهرمانی ادامه پیدا کرد.
 عملکرد این تیم در طول رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ با انتقادهای بسیاری از بازیکنان و به خصوص اعضای کادر فنی و گرت ساوت‌گیت روبرو شده بود و فشارها روی این مربی انگلیسی روز به روز بیشتر می‌شد و شاید همین باعث شد که او بلافاصله پس از پایان این مسابقات استعفایش از این سمت را اعلام کند. 
کین که در طول این مدت در کنار این سرمربی کار کرده بود و بازوبند کاپیتانی تیم او را به بازو داشت با انتشار پستی در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام به این اتفاق واکنش نشان داد. او در این باره نوشت:« رییس. از تو به خاطر همه کارهایی که برای من و این کشور انجام داده‌ای ممنونم!
تو یکی از بزرگترین مربیان تاریخ انگلیس هستی و کار کردن با تو به عنوان کاپیتان این تیم در طول این مدت باعث افتخار من بود. تو به مردم کشور ما کمک کردی که با یکدیگر ارتباط داشته باشد و بار دیگر این تیم را باور کند. فراز و نشیب‌های بسیاری وجود داشته است و ما خاطراتی را با هم ساختیم که تا ابد ادامه خواهد داشت! در فصل بعدی زندگی‌ات موفق باشی و من اطمینان دارم که ما باز هم یکدیگر را خواهیم دید. ممنونم، رییس!»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره