نماد آخرین خبر

رونمایی از پیراهن دوم بایرن

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رونمایی از پیراهن دوم بایرن

ورزش 3/بایرن مونیخ رسما از پیراهن دوم این تیم برای رقابت‌های فصل آینده رونمایی کرد.
 فرصت زیادی تا آغاز رقابت‌های فصل جدید بوندسلیگا باقی نمانده و تمامی تیم‌ها در تدارک حضور قدرتمند و درخشان در این مسابقات هستند و بایرن مونیخ هم بدون شک به دنبال این است که ناکامی فصل گذشته در فتح جام قهرمانی را جبران کند و با تمام قوا به میدان خواهد رفت. 
مدیران این باشگاه پیش از این تصاویر مربوط به پیراهن اول این تیم را حتی پیش از پایان فصل گذشته منتشر کردند و حتی یک بازی هم با این پیراهن انجام دادند تا هواداران به خوبی به لباسی که قرار است در طول فصل ۲۵-۲۰۲۴ بر تن بازیکنان این تیم باشد عادت کنند و با آن آشنا شوند. 
دقایقی قبل هم مدیران بایرن مونیخ با انتشار تصاویری از پیراهن دوم جدید این تیم که قرار است در فصل آینده مورد استفاده بازیکانن قرار بگیرد رونمایی کردند که با همکاری آدیداس طراحی شده و از رنگ و طراحی بسیار جذابی برخوردار است که در همین فاصله کوتاه توجه هواداران بایرن را به خود جلب کرده است. 
پس زمینه تیره با خطوط درهم و ابر و بادی آبی رنگ و سه خط معروف و آرم باشگاه و آدیداس و همچنین حامی مالی با رنگی خاص و تماشایی باعث شده است که این پیراهن از طراحی متفاوت اما زیبایی برخوردار باشد و بسیاری معتقد هستند که فروش خوبی را هم برای این تیم به همراه خواهد داشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره