نماد آخرین خبر

ملی‌پوش عراقی مس راهی لیگ عربستان شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ملی‌پوش عراقی مس راهی لیگ عربستان شد

ورزش 3/علی عدنان بازیکن فصل گذشته مس رفسنجان، به فوتبال خود در النجمة عربستان ادامه می‌دهد.
  علی عدنان، مدافع ملی پوش و سابق مس رفسنجان که فصل گذشته در این تیم توپ می‌زد، به فوتبالش در لیگ دسته اول عربستان ادامه خواهد داد.
روزنامه الخلیج در خبری نوشته است که هیئت مدیره باشگاه النجمة عربستان، با علی عدنان، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال عراق، برای حضور در این تیم و شرکت در مسابقات لیگ دسته اول عربستان، قرارداد بست.
منابع نزدیک به علی عدنان ذکر کرده‌اند که «پس از آن که این بازیکن تمامی مراحل عقد قرارداد خود را با مدیریت این باشگاه عربستانی به پایان رساند، به اردوی تمرینی تیم النجمة در مصر پیوسته است».
علی عدنان پیش از این در لیگ‌های ترکیه، ایتالیا، کانادا، آمریکا، دانمارک و ایران بازی کرده است. او یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان لژیونر عراقی است.
شایان ذکر است که علی عدنان در سال‌های گذشته یکی از ارکان اصلی تیم ملی عراق بوده و در بسیاری از مسابقات منطقه‌ای، عربی، آسیایی و بین‌المللی با این تیم شرکت کرده است.

او همچنین به خانواده‌ای ورزشی از عراق تعلق دارد؛ پدرش عدنان کاظم در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ میلادی بازیکن برجسته‌ای در لیگ عراق بود و چندین بار به تیم ملی دعوت شد. عموی مرحومش، علی کاظم، در دهه ۷۰ میلادی مهاجم و گلزن برجسته تیم ملی عراق و تیم الزوراء بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره