نماد آخرین خبر

مسافت ۱۸ هزار کیلومتری برای رسیدن به المپیک پاریس!

منبع
ايسنا
بروزرسانی
مسافت ۱۸ هزار کیلومتری برای رسیدن به المپیک پاریس!

ایسنا/ کشورهایی که کمترین و بیشترین مسافت را با فرانسه میزبان المپیک ۲۰۲۴ دارند، مشخص شدند.
سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک به میزبانی شهر پاریس فرانسه برگزار می‌شود. در این گزارش کشورهایی که کمترین و بیشترین مسافت را با فرانسه دارند، مورد بررسی قرار گرفتند. بلژیک کمترین مسافت و نیوزیلند بیشترین مسافت را با فرانسه دارند.
کشورهایی که کمترین فاصله را با فرانسه دارند
ورزشکاران بلژیک در صورت تمایل می‌توانند سه ساعت تا محل برگزاری بازی‌های المپیک پاریس رانندگی کنند. یک بلژیکی بلندپرواز - شاید ووت ون آئرت، دارنده مدال نقره دوچرخه‌سواری حتی می‌تواند در عرض ۱۶ ساعت با دوچرخه به دهکده المپیک برسد.
پنج کشور لوکزامبورگ، آندورا، سوئیس، هلند و بلژیک کمتر ین فاصله را با فرانسه دارند و همگی کمتر از ۳۰۰ مایل (۴۸۲ کیلومتر) هستند.
* بلژیک ۲۶۲ کیلومتر

*لوگزامبورگ ۲۹۱ کیلومتر
*آندورا ۳۸۴ کیلومتر
*سوئیس ۴۰۸ کیلومتر
*هلند ۴۲۹ کیلومتر
کشورهایی که بیشترین فاصله را با فرانسه دارند
پرواز از فرودگاه اوکلند نیوزلند به فرودگاه شارل دوگل پاریس می تواند بیش از یک روز کامل طول بکشد. میانگین پرواز نیوزلند به اروپا ۳۳ ساعت و ۳۷ دقیقه طول می کشد. استرالیا، جزایر کوک و فیجی بیش از ۱۰ هزار مایل(۱۶۰۹۰ کیلومتر) دورتر هستند.
ورزشکاران ایالات متحده به طور متوسط ​​با یک سفر کمی بیش از ۳۶۰۰ مایل (۵۷۹۲ کیلومتر) روبرو هستند، اگرچه این تعداد بسته به فرودگاه خروجی متفاوت است. برای سازگاری با اختلاف زمانی کشور میزبان، ورزشکاران زیادی قبل از مراسم افتتاحیه در ۲۶ جولای (۵ مرداد) به اروپا سفر می‌کنند. برای مثال، برخی از اعضای تیم کانادا در حومه شهر رم مستقر هستند تا این مشکل را از بین ببرند.
دورترین کشورها از پاریس:
*نیوزیلند ۱۸۵۴۰ کیلومتر
*استرالیا  ۱۶۹۷۹ کیلومتر
*جزایر کوک ۱۶۵۵۱ کیلومتر
*فیجی ۱۶۵۲۹ کیلومتر


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره