نماد آخرین خبر

نگاه حسرت‌بار امباپه به فِراری میلیون دلاری!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نگاه حسرت‌بار امباپه به فِراری میلیون دلاری!

ورزش 3/کیلیان امباپه دیروز به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید معرفی شد. باشگاه مادریدی با بی ام و به عنوان اسپانسر قرارداد دارد اما ستاره جدیدش قادر به رانندگی با هیچ یک از مدل‌های این برند آلمانی نخواهد بود.
امباپه در 20 نوامبر 25 ساله شد و می‌توانست از 7 سال قبل گواهینامه رانندگی داشته باشد، زیرا در فرانسه مانند اسپانیا می‌توان از 18 سالگی گواهینامه رانندگی دریافت کرد اما جالب اینکه امباپه هنوز گواهینامه ندارد. البته این واقعیت مانع از آن نشده است که او چندین خودروی لوکس را در گاراژ خود جمع نکند.

یک مورد به شدت غیرعادی
اگر چیزی برای بازیکنان سطح بالای فوتبال عادی است، دیدن آنها سوار بر یک ماشین اسپرت مجلل است که با آن به تمرین یا برخی بازی‌ها می‌روندد. بسیاری از آنها اتومبیل‌های خود را به نمایش می‌گذارند و مجموعه‌های بزرگی نیز در خانه دارند. حتی برخی از آنها برای رانندگی با سرعت بیش از حد مجاز با مشکل مواجه شده‌اند.
در مورد مهاجم جدید رئال مادرید، حداقل فعلا او را سوار بر خودروهای اسپورت باشگاه نخواهیم دید. از زمان ورود او به پاری سن ژرمن، باشگاه پاریسی به او یک راننده داد تا او را به هر کجا که می‌خواهد ببرد و تا به امروز این روند ادامه دارد. طبعا راننده شخصی او از ماشین‌های مجلل قهرمان جهان لذت می‌برد.

بنابراین امباپه به یک مورد خاص در دنیای فوتبال تبدیل شده، زیرا بازیکنان اندکی هستند که هنوز گواهینامه رانندگی ندارند. 
او اخیرا در مصاحبه‌ای اعتراف کرد: «برای بسیاری از مردم این یک تعهد است، اما برای من نه. ماشین برایم هرگز در اولویت نبوده است.» 

مجموعه ماشین‌های لوکس کیلیان
همانطور که چند رسانه فرانسوی تایید کردند، یکی از خاص‌ترین مدل‌هایی که این بازیکن در اختیار دارد و باید به پایتخت اسپانیا بیاورد فراری 488 پیستا است. 
این یک نسخه محدود از این برند ایتالیایی است که فقط برای مشتریان خاص به فروش می‌رسد و قیمت آن از نیم میلیون دلار به بالا متغیر است. این مدل با قدرت 720 اسب بخار، می‌تواند از سرعت 340 کیلومتر بر ساعت فراتر رود و در 2.85 ثانیه از صفر به 100 برسد.
از فرانسه تایید می‌کنند که یکی دیگر از انحصاری‌ترین مدل‌های موجود در گاراژ امباپه، مدل دیگری از برند ایتالیایی است، این بار فراری 458. این مدل حدود 300000 دلار ارزش دارد و چیزی که آن را خاص می‌کند این است که مایکل شوماخر در طراحی آن نقش داشته است.

همین منابع اطلاعاتی از مدل‌های دیگری نام می‌برند که ستاره پاریسی در اختیار دارد. او نه تنها خودروهایی از فراری دارد، بلکه برندهای دیگری مانند فولکس واگن و مرسدس کلاس V نیز در گاراژ او دیده می‌شود.
کیلیان البته هنوز از این ماشین‌های مجلل روی صندلی راننده لذت نبرده، بلکه در صندلی مسافر یا صندلی‌ عقب، در حالی که راننده شخصی او رانندگی می‌کند، نشسته است. 
هنگامی که رویای او برای امضای قرارداد با رئال مادرید برآورده شد، هدف بعدی کیلیان می‌تواند دریافت گواهینامه باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره