نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

درویش: فکر می‌کردم عکس بیرانوند فتوشاپ است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
درویش: فکر می‌کردم عکس بیرانوند فتوشاپ است!

ورزش 3/رضا درویش در خصوص پرونده شکایت از علیرضا بیرانوند در جمع خبرنگاران گفت: از شناختی که من از مسئولان کمیته تعیین وضعیت دارم، یقینا تحت نفوذ جایی واقع نمی‌شوند و عادلانه قضاوت می‌کنند. ما با حقوق‌دانان خودمان و حقوق‌دانان بین المللی مشورت کردیم و حتی یک روزنه‌ای که بتوانند از آن بهره ببرند و حکمی غیر از محکومیت بدهند، وجود ندارد. ما حقوق حقه هواداران پرسپولیس را پیگیری می‌کنیم و اگر نتوانیم اینجا حق مان را بگیریم در دادگاه‌های CAS و بین المللی به خاطر مردم شکایت می‌کنیم.
مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: مردم در ده، بیست روز اخیر درگیر مسائل روحی روانی بودند و پارسال هم تکرار داشت و حتی یک جوان هم فوت کرد که این ضایعه اسف‌باری است. ما به راحتی می‌گوییم فوت کرد ولی چه التیامی می‌شود به خانواده‌های آنها داد. ما جهت التیام آن خانواده‌ها هم شده همه تلاش‌مان را می‌کنیم که به حق باشگاه پرسپولیس برسیم.

او در مورد رونمایی رسمی تراکتور از بیرانوند گفت: من بعید می‌دانستم تراکتور چنین کاری کند و من فکر می‌کردم عکس تراکتور فتوشاپ است! این را حقوق‌دانان باید بگویند ولی وقتی یک بازیکنی با یک جایی تحت قرارداد است و بیشتر از یک ماه است با باشگاه دیگری وارد مذاکره شده و قرارداد بسته، قوانین حاکم حکم می‌کند که اغوای بازیکن محسوب شود. همه قدرت‌مان را می‌گذاریم و خدا کمک می‌کند.

 

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره