نماد آخرین خبر

یامال مثل جوانی‌های وین رونی است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
یامال مثل جوانی‌های وین رونی است

ورزش 3/ایان رایت، مهاجم سابق آرسنال، با تمجید از لامین یامال، ستاره جوان بارسلونا، او را با وین رونی جوان مقایسه کرد.
یامال نقش کلیدی در قهرمانی تاریخی اسپانیا در یورو 2024، چهارمین قهرمانی این کشور در اروپا، ایفا کرد. رایت این بازیکن 17 ساله را با وین رونی جوان که 20 سال پیش در صحنه فوتبال اروپا درخشید، مقایسه کرد. خود رونی نیز پیش از فینال یورو 2024 گفته بود که یامال او را به دوران جوانی‌اش و اولین حضور در یورو در سال 2004 یادآوری می‌کند. این بازیکن جوان پس از نمایشی درخشان در اولین فصل کامل خود با غول‌های کاتالانی، در اولین تورنمنت بزرگ خود نیز عملکردی فوق‌العاده از خود نشان داد و با یک گل و چهار پاس گل در قهرمانی اسپانیا سهیم بود.
رایت در مصاحبه‌ای با برنامه تلویزیونی «استیک تو فوتبالت: اورلپ اسپشال» گفت: "از نظر من، لامین یامال بازیکن برتر این تورنمنت است – هیچ کس دیگری نمی‌تواند این عنوان را بگیرد. یک بازیکن 16 ساله که در طول کل تورنمنت باثبات بوده و یکی از بهترین گل‌های مسابقات را به ثمر رسانده است. او باورنکردنی بوده است."
او در ادامه گفت: "آنچه از لامین یامال در یورو 2024 دیدیم، من را به یاد بازی وین رونی در یورو 2004 پرتغال می‌اندازد. رونی در حال تبدیل شدن به بهترین بازیکن تورنمنت بود تا اینکه مصدوم شد. او باورنکردنی بود."

این مهاجم جوان به زودی به اردوی پیش‌فصل بارسلونا ملحق خواهد شد، زیرا آبی‌اناری‌ها در اواخر این ماه برای انجام بازی‌های دوستانه مقابل تیم‌هایی مانند رئال مادرید، منچسترسیتی و میلان به ایالات‌متحده سفر خواهند کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره