نماد آخرین خبر

رضایت بازیکنان چلسی از مارسکا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رضایت بازیکنان چلسی از مارسکا

ورزش 3/بازیکنان چلسی از نحوه کار انزو مارسکا، سرمربی جدید، راضی و خوشحال هستند.
دو هفته اول انزو مارسکا به عنوان سرمربی چلسی به خوبی پیش رفته است. پس از یک ماه سکوت در رسانه‌های نزدیک به باشگاه، اکنون اخبار مثبتی از شروع کار مارسکا در چلسی منتشر شده است.
دیلی میل گزارش داده که بازیکنان تیم از نحوه کار سرمربی جدید خود لذت می‌برند. هفته اول تمرینات انزو مارسکا در چلسی بسیار مثبت بوده و بازیکنان به ایجنت‌های خود گفته‌اند که از جلسات او بسیار لذت می‌برند. احساس می‌شود که دستورات تاکتیکی مارسکا بسیار واضح‌تر از سرمربیان قبلی است و بیشترین کلمات خارج‌شده از دهان این ایتالیایی ۴۴ ساله در طول هفته تعریف و تمجید از بازیکنان بوده است.

این جو عالی با رسوایی نژادپرستی در ۲۴ ساعت گذشته قطعاً تحت تأثیر قرار گرفته است، اما با این حال، عکس‌های تمرین امروز نشان می‌دهد که لبخندهای بازیکنان همچنان ادامه دارد.

مائوریسیو پوچتینو که پیش از انزو مارسکا، سرمربی چلسی بود نیز با بازیکنان رابطه خوبی داشت و حمایت رختکن را در اختیار داشت، اما در نهایت به دلیل ضعف تاکتیکی و نتایج ضعیف از سمتش اخراج شد. حالا این امیدواری وجود دارد که مارسکا علاوه بر کمک به بازیکنان از لحاظ روانی، وضعیت فنی تیم را نیز بهبود ببخشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره