نماد آخرین خبر

بارسلونا تصمیم گرفت؛ این ستاره در تیم جایی ندارد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بارسلونا تصمیم گرفت؛ این ستاره در تیم جایی ندارد

ورزش 3/بارسلونا تصمیم گرفته ویتور روکه را در پنجره نقل و انتقالات فعلی بفروشد.
به نظر می‌رسد که آینده ویتور روکه در بارسلونا  مشخص شده است. باشگاه باید تصمیم بگیرد که آیا تصمیم به ادامه حضور او بگیرد یا خیر، اما هر روز بیشتر مشخص می‌شود که او در پروژه ورزشی جدید جایی ندارد.
بارسا اعلام کرد که لامین یامال در این فصل شماره ۱۹ را که قبلاً ویتور روکه آن را در اختیار داشت، خواهد پوشید. در حال حاضر، این بازیکن برزیلی بدون شماره مانده و اگر باشگاه تصمیم بگیرد قرارداد او را ثبت نکند و به فروش برساند، شماره‌ای نخواهد داشت.
ویتور روکه در بازار ژانویه با مبلغی بیش از ۳۰ میلیون یورو به بارسا پیوست. این یک سرمایه‌گذاری برای باشگاه بود، اما ژاوی هرناندز در شش ماه آخر فصل تقریباً از او استفاده نکرد. سرمربی سابق بارسا به باشگاه اطلاع داد که قصد ندارد روی ویتور روکه حساب کند.
در حال حاضر، ویتور روکه شانس کمی برای ادامه حضور در بارسا دارد. لامین یامال، لواندوفسکی، رافینیا و فران تورس در خط حمله از بازیکنان ثابت هستند، در حالی که باشگاه در حال کار بر روی جذب نیکو ویلیامز و ژوائو فلیکس است. بازیکن برزیلی اولین قربانی خواهد بود و باید دید که چه اتفاقی برای آنسو فاتی می‌افتد، زیرا همه چیز به عملکرد او در تور ایالات متحده بستگی دارد.

بارسا تابستان را با بررسی امکان قرض دادن ویتور روکه آغاز کرده است. چندین باشگاه اروپایی از جمله پورتو به او علاقه نشان دادند، اما در نهایت هیچ توافقی حاصل نشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره