نماد آخرین خبر

اسکوچیچ صدایش را بالا بُرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اسکوچیچ صدایش را بالا بُرد

ورزش 3/دراگان اسکوچیچ در اولین جلسه تمرینی تراکتور جدیت خود را برای تراکتوری‌ها نشان داد.
سرمربی کروات و 55 ساله، آخرین بار در مقدماتی جام جهانی پای به ایران گذاشته بود و در نهایت بعد از انتصاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی ایران، به شکلی غریبانه ایران را به مقصد کرواسی ترک کرد. او در روزهای نخست ترک ایران، به شدت از تصمیم رئیس فدراسیون ایران خشمگین بود چرا که تصور می‌کرد بعد از نجات ایران از حذف در مرحله پیش مقدماتی و سپس مقتدرانه‌ترین صعود ایران به جام جهانی، سزاوار هدایت ایران در جام جهانی است.
اما او حالا اتفاقات دو سال پیش را فراموش کرده و با یک هدف دیگر به ایران برگشته: موفقیت تراکتور. اسکو امروز بعد از مراسم معارفه هدایت تمرین سرخپوشان تبریزی را در حالی برعهده گرفت که تراکتور موفقترین نقل و انتقالات سالیان اخیر خود را پشت سر گذاشته و حالا تمرینات پیش فصل را استارت زده است.
نکته جالب در مورد اسکوچیچ اینکه او هرگز سرمربی تیمی مدعی در لیگ ایران نبوده، اما نتایج خوب با صنعت نفت و ملوان، امیدها را به او دو چندان کرده است. هرچند که اسکو اعتبار اصلی خود را از موفقیت با تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر کسب کرده است.

اسکوچیچ در زمان هدایت تیم ملی علاقه خود را به استفاده از سیستم 4-4-2 نشان داده بود و حالا او ابزار مناسب کار را با سیستم موردعلاقه خود دارد. جایی که ریکاردو آلوز، مهدی حسینی، پویا پورعلی و مهدی ترابی در خط هافبک خواهند بود و البته ممکن است پویا پورعلی با ورود هافبک دفاعی مورد علاقه اسکوچیچ روی نیمکت هم بنشیند.

در این بین موضوع خط حمله تراکتور معادلات این تیم را رقم خواهد زد. این بار مهند علی در خط حمله تراکتور دیده می‌شود و امیرحسین حسین‌زاده هم به عنوان مهاجم کاذب کنار او حضور خواهد داشت.
نکته جالب اینکه اسکوچیچ از همین تمرین اول انگیزه و جدیت بالای خود را به نمایش گذاشته و امیدوار است که شاگردانش از همان هفته نخست در قامت تیمی مدعی ظاهر شوند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره