نماد آخرین خبر

بهترین پیراهن سپاهان برای رضا شکاری!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بهترین پیراهن سپاهان برای رضا شکاری!

ورزش 3/رضا شکاری پیراهن شماره ده تیم سپاهان را برتن خواهد کرد.
رضا شکاری ستاره خط هافبک تیم سپاهان که به تازگی شمع 26 سالگی خود را فوت کرده، وارد دوره جدیدی از فوتبالش می‌شود. شکاری در تمام این سال‌ها چهره یک بازیکن تکنیکی، خوش فکر و شوتزن را به نمایش گذاشته و سابقه بازی در تیم‌های تراکتور، گل‌گهر و ذوب‌آهن را نیز دارد اما به نظر این فصل موقعیتی کلیدی در جمع زردپوشان اصفهانی خواهد داشت.
در اولین تمرین سپاهان بعد از جدایی فرشاد احمدزاده، سرمربی پرتغالی سپاهان، پیراهن شماره ده این تیم را به رضا شکاری اهدا کرد تا او وارث بهترین پیراهن زردها شود. البته شاید این شماره در سال‌های گذشته ارزش و اهمیت خود را تا حدی از دست داده باشد اما پوشیدن آن برای شکاری یک اتفاق ویژه خواهد بود و او را وارد مرحله جدیدی خواهد کرد.

شکاری که فصل گذشته هم جزء بازیکنان مؤثر سپاهان بود، حالا با این پیراهن تمام تلاش خود را خواهد کرد تا برای هواداران اصفهانی بدرخشد و یکی از ستاره‌های تیم پرستاره سپاهان لقب بگیرد.
در شرایطی که سپاهان بنیه دفاعی خود را تقویت کرده و با خرید جواد آقایی‌پور و مهدی لیموچی، شرایط خوبی را در خط حمله رقم زده، شکاری هم فرصت خوبی خواهد داشت تا با گلسازی برای مهاجمان تیم، خود را در قامت چهره اثرگذارتر تیم مورایس نشان دهد.

او در حالی جانشین فرشاد احمدزاده در اسکواد سپاهان خواهد شد و پیراهن او را بر تن خواهد کرد که رابطه دوستانه و صمیمی بسیار نزدیکی با فرشاد دارد و شاید ترجیح می‌داد که احمدزاده هم‌تیمی او بماند و پیراهن شماره ده را نیز خودش را بپوشد، اما حالا دست سرنوشت طوری رقم خورده که او در پست شماره ده، همین پیراهن را نیز بپوشد، جایی که شاید فوتبال ایران شاهد ظهور یک شماره ده جدید باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره