نماد آخرین خبر

ستاره آلمانی، دورتموند را بین زمین و هوا نگه داشت!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره آلمانی، دورتموند را بین زمین و هوا نگه داشت!

ورزش 3/کریم آدیمی، مهاجم دورتموند، شایعه انتقال به یوونتوس را رد نکرد و همچنین از طرفی اعلام کرده از پوشیدن پیراهن تیم آلمانی خوشحال است.
اسکای آلمان در هفته جاری گزارش داد که باشگاه‌های چلسی، لیورپول، میلان و یوونتوس همگی علاقه‌مند به جذب کریم آدیمی، ستاره جوان باشگاه دورتموند، هستند.
او در سال 2022 با مبلغ نزدیک به 40 میلیون یورو از ردبول سالزبورگ به دورتموند پیوست و تا سال 2027 با این باشگاه آلمانی قرارداد دارد.
گاتزتا دلو اسپورت به تازگی گزارش داد که یوونتوس تلاش می‌کند آدیمی را جذب کند و اگر موفق به خرید او نشود، این بازیکن را با قرارداد قرضی جذب می‌کند و بند خرید را در آن لحاظ می‌کند.

کریم آدیمی درباره شایعات انتقال خود به یوونتوس گفت: "نمی‌توانم در این مورد چیزی بگویم، من پیراهن دورتموند را می‌پوشم و از پوشیدن این پیراهن بسیار خوشحالم. در زندگی تضمینی وجود ندارد."
همچنین نوری شاهین، سرمربی دورتموند، درباره آینده آدیمی گفت: "کریم می‌داند که من در مورد او چه فکر می‌کنم. من شروع به اظهار نظر در مورد هر شایعه نمی‌کنم، با آتش بازی نمی‌کنم. آنچه برای من مهم بوده این است که از کریم چه می‌خواهم و کریم به من چه گفته است. هر چیز دیگری به من مربوط نیست."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره